P.O.V Carlise
Het was een hoofd van ESMEE!, ik schrok en nam een stap naar achteren en viel op de grond. Ik maakte van me platte hand een vuist en pakte de tapijt stevig vast en gooi hem naar de anderen kant. Maar ik dacht aan Bella. Haar moet ik ook nog beter maken. Hoe?, Dat weet ik zelf ook niet. Ik heb al bijna alles gedaan wat ik kon. Ik hoor Edward snel naar boven rennen en Renesmee achter hem aan. Hij komt stormend de kamer in. En ziet mij op de grond zitten, hulpeloos. Edward loopt rustig naar me toe. Ik wees naar Renesmee toe. Edward keek naar Renesmee. Ze zat half achter de deur te janken. Ze zag het hoofd van Renesmee liggen op de grond. Edward zij: "Renes, ga maar naar Jacob, En vraag maar of hij met jou naar ons huis wilt gaan" Renesmee knikt. Maar liep eerst naar mij toe en deed haar hand op me wang. Ik zag Bella, Gezond en wel. En Renesmee deed haar hand weg. En ik keek Edward aan en toen naar Renesmee en zij: "Het komt goed met Je moeder Renesje" Renesmee lacht een beetje en gaf Mij een knuffel en toen Edward en is naar beneden gerend. Ik stond op en keek Edward aan en zij: "Het spijt me" Hij keek me raar aan en toen later besefte hij het en zij: "Carlise, Nee zeg het niet!, HET IS NIET VOORBIJ. Ze leeft nog! Oké!" En liep naar het raam en zij rustig: "Er is nog hoop.., Er is altijd hoop" En nam een klein stap naar achteren en liep toen weg. Ik keek moeilijk maar ik ging de discussie niet verder.
P.o.v Renesmee
Ik liep samen met Jacob naar mij huis. Even later besefte ik dat ik morgen jarig ben. Ik wacht af tot dat Jacob er ook achter komt. Hij stond voor de deur en deed de sleutel er in en maakte de deur open en we liepen naar binnen. Jacob liep naar de bank en ging zitten. Ik deed me tas en me jas op de stoel en ging voor Jacob staan en keek hem recht in zijn ogen aan. Hij keek me raar aan en zij: "Renesmee??, Heb ik iets gedaan?, Ben ik vies?" En hij stond op en deed de tv aan. Ik keek hem raar aan en pakte de afstandbediening en drukte op het uit knopje en gooide hem naar de anderen kant en keek hem weer aan en zij: "Weet je niet WAT voor dag het morgen is?" Jacob keek mij aan en zij: "Sorry?" Ik liep naar de keuken pakte de kalender deed hem op MIJ verjaardag datum. En toen recht voor zijn gezicht net 5 cm tussen. Hij keek nog steeds raar. Ik deed hem dichtbijder en zij: "HMMM, NOG STEEDS NIET?" Hij lacht en zij: "Ooohww ik weet het al ness. Je verjaardag!" Ik knik en lacht en toen zakte me lach en zij: "Oké, regel 1: Noem me geen ness meer, Mama of Papa maakt jou af!. Regel 2: schrijf mij verjaardags datum in jou kalender of zet het in je telefoon. En regel 3: JIJ GAAT MORGEN LUISTEREN, GEEN TV VOOR JOU MEER!" En toen lachtte ik weer en liep huppelend weg met de kalender in me handen en deed hem terug waar die was. Ik hoor iets in de achtertuin. Ik keek eerst stiekem naar de woonkamer om te kijken waar Jacob zit. Hij zat op de bank tv te kijken. Ik liep toen terug naar de keuken. Richting de achterdeur. Ik keek uit het deur maar zag niks. Ik deed de deur open en keek rond. Ik zie een schaduw op de grond ik keek op en schrok het was...
JE LEEST
Breaking dawn part 3
FanfictionVervolg van breaking dawn part 2 P.o.v Bella Ik wist niet wat het wit licht was. Mensen zeggen dat als je vampier ben. Slechten gevolgen hebt. Dat je naar de hell gaat. Omdat je een vampier bent of omdat je mensenbloed drinkt.. Maar ik ben anders ik...