Eveet, final bölümümüze hoşgeldiniz. Şuan aşırı duygusala bağladım, bu bölümü hiç yazasım gelmiyor açıkçası. Kitabı bir kaç bölüm daha uzatmayı planlıyordum aslında ama, hem çok uzun oluyor, hem de benim bazı kişisel sebeplerimden dolayı yazamıyorum.
Herneyse, umarım bizimle beraberken keyif almışsınızdır. Daha çok acemi olduğum için illaki yanlışlarım olmuştur. Mazur görün lütfen.
Önceden bunu size söylemeyi unutmuşum, kusura bakmayın. Jin, Jisoo, Yoongi ve Namjoon lisede sınıfta kaldıkları için diğerleri ile aynı anda mezun olabiliyor. Geri kalanların aralarında ay farkı var.
Son olarak bu kitapta beklentilerim biraz daha farklıydı ama şikayetçi değilim. Şuan için sizden tek isteyeceğim şey, en azından finalimizin hatrına bol bol yorum yapmanız.Keyifli okumalar✨♥️
Jungkook'dan
Sonunda okul hayatımızı noktalayacağımız gün gelmişti. Bütün sevdiklerim, sevmediklerim ya da tanımadıklarım ile aynı bahçede, eğitim hayatımıza başladığımızdan beri hayalini kurduğumuz o çok önemli, ama sadece kağıt parçasından ibaret olan diplomalarımızı alacaktık. Haliyle etrafta büyük bir heyecan ve stres hâkimdi. Geldiğimizden beri birkaç hareketli parça çalmıştı. Pek dans etme taraftarı olmasam da, yanımdaki güzeller güzeli meleğim sayesinde hayatımın en mutlu ve eğlenceli dakikalarını geçirmiştim. Onun yanındayken mutsuz olmak ihtimaller arasında bile yer almazdı.
"Of bu salak müdür hâlâ konuşuyor, akşama bile alamayız biz bu diplomaları." Taehyung'un söylenmesi ile grubun dikkati o tarafa döndü.
"Bencede, biz bunu beklersek bu sıcakta eriyip gideceğiz." dedi Jisoo noona.
"Aslında sabahtan beri bir şey var aklımda ama, kabul etmezseniz diye sesimi çıkarmadım."
Meleğimin sesini duymam ile kafamı Lisa'ma çevirdim. İlgiyi üzerine çektiğinde konuşmaya başladı."Ben diyorum ki, törenden kaçalım. Alt tarafı verecekleri bir kağıt, kaç saat oldu burada bekliyoruz. Hem birkaç kişi daha gördüm ayrılıp giden. Bence bizimde gitmemizde sıkıntı yok."
"Daha sonra alınabileceğini neden söylemedin? Uykumu bölüp buralara kadar geldim." Yoongi hyung'a göz devirerek konuştum.
"Tek derdin uyku zaten, kıyamet kopsa beş dakika daha istersin."
"Açıkçası alınıyor diye biliyorum, ama araştırmaktan zarar gelmez." diye cevap verdi Lisa.
"Ben çoktan baktım bile, ilgili yerlerden alınabiliyormuş." Chae telefonunu bize çevirerek yazılanları gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lali's Platonics
Fanfiction[texting+düzyazı] Jeon, iki yıldır platonik olduğu Lalisa'ya yazmaya karar verir. Peki ya sonrası? Lalisa Manoban & Jeon Jungkook