Ders arasında kızlarla kafeterya da oturmuş, bir yandan kahvelerimizi yudumluyor, bir yandan da sohbet ediyorduk. Sabahtan beri soracağım fakat hep araya kaynayan konu yeniden aklıma gelince, bu sefer tekrar havaya karışmasın diye kızların lafını böldüm."Unnie, dün çok saçmaladım mı?" Hepsinin gözü bana döndüğünde daha hızlı konuşmaya teşvik etmek için elimi 'çabuk anlat' der gibi salladım.( Arkadaşlar anladınız mı bilmiyorum. Umarım anlarsınız çünkü ben bile okuyunca anlamadım.)
"Açık olmak gerekirse, sana pek dikkat etmedim çünkü Jennie'nin salaklıkları ile uğraşıyordum."
"Ne! Ne yapmışım ben?!"
"Seni Yonngi'nin yakasından zor aldım. Yapıştın çocuğa!"
"Hiçte bile bana yalan söylüyorsun, Yoongi bana öyle birşey anlatmadı ki!"
"Utanma diyedir şapşal." Diye mırıldanmıştı Rosé, onun kafası rahattı, sevgilisi yanındaydı sonuçta.
"Bir dakikalığına dikkatinizi bana verin! Unnie, hiç mi görmedin yaa!"
"Gördüm tabi, Jungkook'un kucağında uyuyordun. Bilirse o bilir, git ona sor."
"Unnie! Ciddi değilsin değil mi?"
"Yoo, gayet ciddiyim."
"Tanrım... Rezillik!"
Kafamı masaya gömdüğümde kızlar yarım kalan sohbetlerine geri dönmüşlerdi. Cidden ağlayacaktım. Kesin salak salak konuşmuştum ki ne dediğimi, neyden bahsettiğimi de bilmiyordum.
Yanımdaki sandalyenin çekilmesi ve gelen seslerle kafamı kaldırdım ve yayıla yayıla sandalyeye oturmuş bir Jungkook ile göz göze geldim.
"Merhabalar kızlar. Bugün yine çok şıksınız."
"Teşekkürler Tae ama her zamanki hâlimiz."
"Bir sorun mu var Lisa? Sabahki hâlinden eser yok." Oldukça yakınından gelen ses ile kafamı çevirmeden yanıtladım.
"İyiyim, sadece kafam çok dolu."
"Pekâlâ."
Daha fazla sabredemeden, merakıma yenik düşüp Jungkook'a yaklaştım.
"Jungkook, dün akşam çok şey ettim mi?"
"Ne ettin mi?"
"Aman işte yanlış bir hareket yaptım mı?"
"Sanırım hayır."
"Sanırım mı?"
"Yani, benim için bir sorun yoktu ama sen utanabilirsin. Yoksa benim keyfim yerinde."
"Yaa, ne yaptım ki!"
"Söylersem benden uzaklaşırsın, o yüzden hayır, söylemeyeceğim."
"Jungkook!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lali's Platonics
Fanfiction[texting+düzyazı] Jeon, iki yıldır platonik olduğu Lalisa'ya yazmaya karar verir. Peki ya sonrası? Lalisa Manoban & Jeon Jungkook