21, Feeling

1K 97 54
                                    


Merhaba! Sonunda yeni bir bölüm ile karşınıza gelebildim. Şu aralar hiçbir şey yapasım yok, bölümlerdeki gecikmeler için özür dilerim.

Cidden tek istediğim birazcık yorum👌

Keyifli okumalar 💕

Keyifli okumalar 💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lalisa'dan

Tezgâhın üzerinden içinde türlü türlü atıştırmalık bulunan tabaklardan sonuncusunu da salona götürdüğümde, kızlar gecemiz için her şey tamam gibi görünüyordu. Uzun zamandır bol kalorili gecemizi yapamadığımızı fark ettiğimizde, bu sanki Dünya'nın sonuymuş gibi tepki vermemizin ardından, her zamanki gibi ani bir kararla bu akşam olduğumuz yerdeydik. Jisoo ve Chae bize gelmişti. Dördümüzün beraber aldığı pijamalar ile koltuklara yayılmış, bir yandan ağzımı dolduruyor, bir yandan da hep bir ağızdan konuşmamızın sonucunda oluşan kargaşayı durdurmaya çalışıyordum.

"Chaeyoung, bunu sana kim söyledi bilmiyorum ama o elbise o gece sadece benim üstümdeydi."

"Bunda abartılacak ne var Jen? İkiniz de aynı elbiseyi giymiş olabilirsiniz çok normal."

"Ben onunla aynı elbiseyi giyip pişti olacağıma, ölürüm daha iyi."

"Neden iki yıl önceki olayı tartışıyorsunuz?" Diyerek araya girdiğimde, içimde sonunda dikkatlerini çekebilmiş olmanın sevincini yaşıyordum.

"Mesela," diyerek sözüme devam ettim. "Jennie unnie, Yoongi ile çıkmaya başladığını ne zaman bize söylemeye planlıyordun?"

Chaeyoung sincap misali yanağına doldurduğu patlamış mısırları tek tek püskürtürken, Jisoo unnie içmeye hazırlandığı meyve suyunu yavaşça yerine bırakmıştı.

"Sen nereden biliyorsun?!"

"Unnie, gizlice buluşmayı hiç bilmiyorsunuz. Aslında sizi basacaktım ama derse yetişmem gerekiyordu. Böyle seni duvara falan yaslamış yani baya iyi vakit geçiriyor gibiydiniz."

"Jennie? Yazıklar olsun! İlk sana söyleyeceğim demiştin!"

"Teknik olarak Lalisa'ya ben söylemedim. Unnie'sini dikizlemiş." Jennie unnie bana 'ölümün benden olacak' adlı bakışını atarken sadece şirince sırıtmak ile yetindim.

"Rosé, aşırı şoka girmiş numarası yapma artık. Yoksa popona tekme atmaktan çekinmem." Diyerek kendisini dürten Jisoo unnie'ye karşı somurtan Rosé şuan için en iyi manzaram olabilirdi.

"Sizin yanınızda ne yapayım ben anlamadım ki, onu yapma buna elleme, üvey evlat muamelesi görüyorum."

"Öyle deme ya, çöpten alıp hayatını kurtardık biz senin. Sen şükredeceğine görgüsüzlük yapıyorsun."

"Ha ha ve ha. Çok güldüm." Bende ona sırıtarak öpücük attığımda, sadece kusuyormuş gibi yaparak ağzına tekrar kıtlıktan çıkmış gibi mısır doldurdu.

Lali's PlatonicsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin