Anonim ile konuştuktan sonra test çözmeye geri döndüm. Biranda gidince şaşırmıştım. Ne bekliyordum ki zaten? Tek derdi ben değildim ya. Yanımdaki sandalye de hareketlilik hissettiğimde kafamı kaldırdım. Kızlar ve Jiminler gelmişti. Ama sanki eksik gibilerdi. Tek tek göz gezdirince Tae'nin gelmediğini anladım."Selam Lalisa, nasılsın?"
"İyiyim Jimin, sen -ya da siz- nasılsınız?"
"Bizde iyi olmaya çalışıyoruz, malûm sınavlar yaklaşıyor ve Namjoon hyung bizimle ders notlarını paylaşmayı reddediyor."
"Kusura bakmayın, kızların götünden ayrılıp da derse gelseydiniz."
Ben gülmemek için dudaklarımı ısırırken Rosé hariç unnielerim de öyleydi. Rosé sinirlenmiş gibi görünüyordu. Sonra yanımdan homurdanmaya benzer sesler geldi.
"Hiçte bile, beni onlarla karıştırma hyung."
"Zaten bı sen vardın akıllı, bı aşık oldun ondan sonra sende liseli ergenler gibi salak salak geziyorsun ortalıkta."
Kaşlarımı kaldırarak Jungkook'a döndüm.
"Birine mi aşıksın?"
Tabi Rosé eksik kalır mı, hemen lafa daldı.
"Ooo, kimmiş bu şanslı sayılabilecek kız?"
"Evet evet, çok merak ettim."
Jungkook dudaklarını birbirine bastırarak güldü. Bende onun bu utangaç hâline güldüm. Kolumu omzuna koyarak ona yaklaştım,
"Bak kimseye söylemeyiz, söz veriyorum."
Yavaşça yüzünü bana çevirdiğinde nefesini oldukça yakından hissediyordum. Bir süre bakıştıktan sonra kendime geldiğimde ne yaptığımı sorguladım. Boğazımı temizleyerek geri çekildiğimde Jen unnie karşıdan bana göz kırptı. Göz ucuyla Jungkook'a baktığımda iyi görünmüyordu.
"Jk? İyi misin?"
"Ben, ben bı lavaboya gideyim hyung."
Hızla masadan kalkıp kafeteryadan çıktı. Değişik bir andı, ne olduğunu anlayamamıştım. Saate baktığımda dersimin başlamasına az bı süre kaldığını farkettim.
"Size iyi eğlenceler gençler, ben kaçtım."
Veda ettikten sonra ayaklanıp kapıdan çıktım. Tam çıkarken jungkook giriyordu. Yanından geçerken gülümseyip el salladım, o da ilk başta farketmese de sonradan bana geri el salladı. Yolumda ilerlerken olanları düşünüyordum.
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lali's Platonics
Fanfiction[texting+düzyazı] Jeon, iki yıldır platonik olduğu Lalisa'ya yazmaya karar verir. Peki ya sonrası? Lalisa Manoban & Jeon Jungkook