Postacie

81 2 4
                                    

//Postacie do 16 włącznie będą miały po 18 lat i nie będzie żadnego czarnego, lgbt ani nic podobnego. Sorry, nie jestem rasistą ani homofobem, ale to nie jest Netflix, sorry honey. Reszta będzie mogła mieć dowolną ilość lat. No i też jak coś, to charakterów tych postaci nie będę podawał, mogę tylko pomagać wam ich sobie zobrazować, charaktery poznacie w trakcie trwania historii. Jest jakiś turniej nwm, coś jak Totalna Porażka, tylko że bez postaci z tamtego serialu, nwm, Totalna Porażka i inni debile czy coś. Może coś innego, nie wiem, narazie wymyślam postaci, dobra?//

//Jak coś to jak daję "//", to znaczy że to poza opowiadaniem, a jak dam "#", to znaczy że to portal YouTube, bądź pokój zwierzeń//

1. Lukas (postać wzorowana na moim najlepszym przyjacielu Łukaszu[Tak, stąd imię Lukas XD])

2. Josh (postać wzorowana na mnie[Nie, ja nie jestem Josh, nie mam nawet imienia na J])

3. Sandra (ciemnowłosa dziewczyna z niebieskimi oczami i kolczykiem w ustach i na brzuchu, krótka czarna miniówka, biała koszulka i na to rozpięta czarna krótka kurtka skórzana)

4. Marcus (ciemnowłosy wysoki mięśniak, brązowe oczy, nosi białą koszulkę i niebieskie spodnie dresowe)

5. Conor (brązowowłosy niski chudzielec, nosi zieloną koszulkę i szare spodnie dresowe)

6. Daryl (mający włosy koloru jasnobrązowego, piwnooki twardziel, który często miał w przeszłości  problemy z prawem [fani TD, nie, to nie będzie chłop typu Duncan]. Nosi czarną koszulkę i ciemnoszare spodnie dresowe)

7. Rachel (imprezowa laska, brązowe włosy, zielone oczy, ubiera się jak wiele dziewczyn w tych czasach, po prostu tak typowo cnie)

8. Hugo (niski przeciętny chłopak, nosi kwadratowe, nerdowskie okulary, brunatne spodenki i niebieską koszulkę)

9. Nathan (umięśniony chłopak, włosy koloru piaskowego, oczy jasnoniebieskie, chodzi w spodniach khaki i szarej koszuli)

10. Jacob (grubas, o blond włosach i ciemnych oczach, chodzi w krótkich niebieskich spodenkach i białej koszuli i bluzie z kapturem)

11. Gabriela (niska, lekko przy kości brunatnowłosa dziewczyna, ubiera krótkie spodenki i czarną koszulę polo)

12. Zelina (niska, brązowooka piękność, nieco ciemniejsza karnacja, ciemne włosy, chodzi w czarnej sukience)

13. Harold ([HA KURWA, ZARTOWALEM, JEDNAK BĘDA DWIE POSTACIE Z TOTALNEJ PORAZKI I CO MI ZROBICIE, CO?], rudowłosy, niski chłopak, noszący okulary, jak chcecie wiedzieć jak chodzi ubrany to se wpiszcie w neta, nie chce mi się opisywać)

14. Veronica (szczupła czerwonowłosa dziewczyna, o brązowych oczach, chodzi w jasnoróżowym topie i spodenkach dżinsowych)

15. Waldemar (wysoki ciemnooki brunet. Chodzi w szarych spodenkach dresowych i białej koszulce)

16. Gwen (kolejna postać z TD, kurwa nie pamiętam jak tam wyglądała i mam to w dupie, w neta sb wpiszcie ja wale)

17. Edvin (prowadzący program, szarowłosy, niebieskooki mężczyzna, około 40tki, chodzi zwykle w czarnym garniturze i niebieskich znoszonych spodniach dresowych)

18. A ja wiem tam kurna kto jeszcze( dopisze się kiedyś, teraz zabieram się za robienie opowiadania)z fartem!

//Jak coś to po prostu nudzi mnie tworzenie postaci, więc chciałem się powydurniać, żeby mi się chciało dalej tworzyć te postacie,  mam nadzieję że samo opowiadanie się wam spodoba, a pierwszy odcinek w całości, już dziś!//

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz