Prolog

29 0 0
                                    

Kiedy Wariacji Wyścig został zakończony, Edvin.. Edvin McLean, brat sławnego już na cały świat Chrisa McLeana, podpatrzył jego pomysł i zaprosił 16 osób, chcąc stworzyć.. Totalny Sukces: Gruby Bilon! Edvin wcześniej trudził się jako ogrodnik i był raczej bratem przyszywanym Chrisa. Jednakże, po latach marzenia o wyjściu z cienia legendarnego prowadzącego, oraz wygraniu dużych pieniędzy na loterii, stwierdził, że spróbuje swoich sił w teleturniejach, oraz spróbuje przebić najlepszego prowadzącego, najbardziej popularnego show ostatnich kilku lat, czyli Totalnej Porażki i ich równie świetnego spin'offa, Wariackiego Wyścigu. Przed rozpoczęciem, każdy z zawodników mógł na oficjalnym portalu Totalnego Sukcesu, serwisu YouTube, zaprezentować się widzom i ocenić swoje szanse w turnieju.

#Lukas:
- Moje szanse na wygraną? Zerowe. Będę zadowolony, jak nie odpadłbym pierwszego dnia.

#Josh:
- Oglądałem wszystkie sezony Totalnej porażki, jak i Wariacji Wyścig, więc wiem, że Gwen i Harold mają największe doświadczenie, a szansę największe Gwen, no bo Harold? Proszę was.. był chociaż kiedyś w pierwszej trójce? A czwórce? No w każdym razie, wiem co nieco o takich turniejach, więc myślę, że mogę zajść daleko.

#Sandra:
- Cóż, nie wiem jakie mam szanse, ale napewno zrobię wszystko, żeby wygrać. Tyle ode mnie.

#Marcus:
- Widzicie te mięśnie? Tak, właśnie te. To dzięki mojej ciężkiej pracy na siłowni je mam i dzięki równie ciężkiej pracy, wygram ten milion, bez dwóch zdań. Jak ktoś myśli, że doświadczona Gwen czy Harold go wygrają, to niech popatrzą jeszcze raz na te bicepsy.

#Conor:
- Yyy, cześć... Myślę że moimi walorami intelektualnymi, jestem w stanie wyrównać niedobory fizyczne i sprawić dość dużą niespodziankę. Stawiajcie na mnie, to może nawet coś wygracie, kto wie.

#Daryl:
- Myślę że mam spore szanse na znalezienie się przynajmniej w pierwszej czwórce. No co? Jestem realistą. Zresztą. Pewnie to takie same lamusy, jakie miał Duncan w pierwszym sezonie TD. Tak a propos, nie jestem w stanie pojąć jakim cudem on nie wygrał...

#Rachel:
- O kurwa, jestem w Totalnym Sukcesie! Ale sztos! Nie mam pojęcia jak mi pójdzie, ale mam na to wylane, zgodziłam się na to, bo chciałam się dobrze bawić. Miejmy nadzieję że będę..

#Hugo:
- Cóż... Pożyjemy, zobaczymy...

#Nathan:
- Czy jestem w stanie wygrać? Oczywiście że tak! Czy wygram? Na to pytanie nie mogę odpowiedzieć, wiem tyle, że czuję się pewnie, także zobaczymy.

#Jacob:
- Może i jestem gruby i jem 5 kebsów dziennie, ale co z tego? Schowam każdego przeciwnika pod fałdami i wygram ten konkurs, jako jedyny uczestnik, proste, nie?

#Gabriela:
- Myślę, że yy, no dobrze mi pójdzie, nie odpadnę pierwsza napewno.. chociaż może..? Ale się postaram żeby nie.. znaczy nie odpadnę.. jako pierwsza, w sensie.. uhh.. mniejsza.

#Zelina:
- Naturalnie, że wygram, bo kto inny miałby to zrobić zamiast mnie. Widzieliście ich profile na Facebooku? A na Instagramie jest jeszcze gorzej.. ehh co za rywale.. zupełny brak klasy..

#Harold:
- Mam duże doświadczenie w teleturniejach. Bądźmy szczerzy. W tym, jestem jedną z supergwiazd. Moją przewagą mogą być też moja potężna wiedza na wielorakie tematy. Wiedzieliście, że obwód podstawy piramidy Cheopsa, podzielony przez jej podwójną wysokość wynosi...(W tle)
-Harold, następna osoba czeka, wyłaź!
-... Ehh nieważne.

#Veronika:
- Zobaczycie jak mi pójdzie oglądając ten program. Ja myślę, że uda mi się zajść wysoko, a mówiąc wysoko mam na myśli pierwszą czwórkę.

#Waldemar:
-Juuuuhuu! Tak! Ale jazda! Totalna Porażka! Yy to znaczy Sukces.. Ale i tak nieźle! Kurcze.. mam całkiem dużego farta.. nie myślałem że się tu dostanę, więc nie wiem jakie mam szanse, ale naprawdę Juuuuuuuuuhu!

#Gwen:
Taaak.. kolejny McLean.. kolejny sezon.. Jak nie wygram kasy, to chyba wykituję..

#Edvin:
A więc wysłuchaliście już wszystkich uczestników TS! Zatem odpalcie telewizory, gdyż już niedługo, pierwszy odcinek Totalnego Sukcesu: Grubego Bilonu!!!

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz