Odcinek 1 - Kryjówkę znajdź raz, dwa! (2 z 2)

17 1 0
                                    

(Żarłoczne Megalodony)
JACOB: Ej, a może ta jaskinia? Wygląda całkiem znośnie.

DARYL: A zastanawiałeś się nad tym jak tam będzie zimno kretynie? W końcu to jaskinia..

HUGO: Ale z tej jaskini mamy dobry widok na całą wyspę, może to być dobry punkt orientacyjny, jestem za pomysłem Jacoba, świetny pomysł, brachu!

WALDEMAR: Czyli głosujemy? No dobra, ja też jestem za!

GWEN: Ehh to bez sensu, jestem przeciw, jak Daryl.

ZELINA: Ludzie, halo? Nie słyszeliście jak Edvin mówił "kto pierwszy"? Jestem za.

GABRIELA: Ja jestem przeciw.

DARYL: Dobra, mamy 4 głosy za i 3 przeciw, kto jeszcze został..?

JACOB: Rachel
RACHEL: Ymm, no cóż.. nie chce, żeby był remis, ale też nie chciałabym spać na zimnym..

WALDEMAR: Spoko mała, wziąłem kilka kocyków na wszelki wypadek!

RACHEL: Dobra, w takim razie jestem też za.

DARYL: Do dupy to głosowanie... No nic, czas poinformować Edvina i poczekać na drugą grupę..

(Głodne Krakeny)
JOSH: Jesteście pewni, że to wytrzyma? Nie chciałbym spać na ściółce...

HAROLD: Spokojna głowa, wliczyłem w to opór powietrza, nachylenie drzew i mocowania zamontowane przez każdego z nas. Nie martw się Josh.

NATHAN: Czyli czas zawołać Edvina..

(Wszyscy u Żarłocznych Megalodonów)
EDVIN: A co my tu mamy.. Jaskinia? Hmm, dość prosty sposób.. myślałem, że mnie zaskoczycie.. ale.. praktyczny. 6 na 10 punktów!

(Wszyscy u Głodnych Krakenów)
EDVIN: Ooo, ogromna baza na drzewach! Prawie jak mój domek z dzieciństwa.. No! Chyba już wiemy, kto zwyciężył! Daję wam... 8 punktów! Wygrywają Głodne Krakeny! Megalodony.. dziś musicie wyrzucić kogoś do domu.. a odbędzie się to.. w Domku Eliminacji! Osoba, która odpadnie, uda się do Piwnicy Przegranych, wsiądzie do podziemnego Metra Wstydu.. i już nigdy nie wróci.. Nigdy!!!

DARYL: E tam, pierdolenie...

(W domku eliminacji)
#DARYL: Głosuję na Jacoba. To on wyszedł z pomysłem, mieszkania w tej głupiej jaskini
#HUGO: Cóż.. podburzyć drużynę przeciw Jacobowi.. zrobione.. wykopać Jacoba.. w trakcie.. hahahha

EDVIN: W tym sezonie, będę do was rzucał chlebem, jak jezus obdarowywał nim swoich apostołów podczas ostatniej wieczerzy.

WALDEMAR: Chwila.. a to nie był opłatek

EDVIN: Cichosza! Ja tutaj decyduję co było kiedy! Łap chleb, zostajesz... No dobra.. Kolejny chleb dostają Hugo, Daryl, Zelina, Gabriela i Gwen. Zostaje nam dwoje osób. Rachel i Jacob..

#RACHEL: Serio mnie wywalą za ten decydujący głos? Halo! Byłby remis.. nie rozstrzygnęlibyśmy tego i i tak by wygrali...

EDVIN: A więc ostatni chleb dostaje... Rachel!

RACHEL: Takk!

DARYL: Sory grubasie, wypadasz.

#JACOB: Było trzymać mordę na kłódkę, zamiast dawać jakieś pomysły..

EDVIN: Kto odpadnie w kolejnym odcinku? Czy tym razem wygra drużyna Żarłocznych Megalodonów?
Tego wszystkiego dowiecie się w kolejnym odcinku... Totalnego... Sukcesu... Grubego Bilonu!!!

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz