EDVIN: Witamy po przerwie na Wyspie Kości! Tylko Waldemar nie skoczył z klifu.
A teraz czas na przepychanie drewnianych pudełek, a w nich znajdują się klucze do spa! Kto będzie miał właściwy klucz, ten wygrywa dzisiejsze wyzwanie i.. może zabrać ze sobą jedną osobę do środka. Bieg na 100 metrów zadecyduje natomiast kto wyleci jako drugi z Totalnego Sukcesu! Do roboty ludzie! Nie mam całego dnia!!!(Do spa pierwszy dobiega Daryl)
DARYL: Kurwa, nie ma tu klucza!
EDVIN: A tak, zapomniałem dodać, że w niektórych skrzyniach nie ma kluczy hahahha
#DARYL: Nienawidzę go.. jak wygram milion, to wynajmę zabójcę, żeby go zabił.. Nie no, wiadomo, że to przegięcie, ale coś wykombinuję.. napewno jak wygram, będzie miał przejebane..
#EDVIN: Napewno Daryl? Hahahha
(Następna osoba to Gwen)
GWEN: Super, jest klucz! Ehh, to nie ten...(Kolejną osobą jest Rachel)
RACHEL: Tak, mam klucz! Ale jazda! Wygrałam spa!!! O matko!
EDVIN: A więc Rachel wygrywa tę część wyzwania! Z kim chciałabyś pójść do spa?
#RACHEL: najbardziej z nich, to chyba lubię Josha.. ale... Hmm... Taktyka...
RACHEL: Wybieram... Daryla!
GWEN: CO?! Niee! Nie możesz go wziąść!
RACHEL: A to dlaczeeego?
DARYL: Haha, spokojnie Rachel, Gwen jest tylko odrobinę zazdrosna. (Podchodzi do Gwen)
DARYL: Spokojnie Gwen, nic się nie..RACHEL: ...Stanie Darylowi... Zadbam o to, nie martw się...
EDVIN: A więc postanowione! Ale zanim pójdziecie, zapraszam Daryla na wykonanie biegu na 100 metrów! Rachel, ty jesteś bezpieczna, jako że wygrałaś wyzwanie Wawanakwy!
(Po biegach)
EDVIN: A więc, bezpieczni są Daryl z czasem 10,70, Gwen z czasem 12,49, Josh z czasem 11,21, Hugo z czasem 12,02... A odpada... Harold z czasem 14,05, słabiutko Haroldzie... Veronica z czasem 13,75 zostajesz!
VERONICA: Ufff.. mało brakowało..
HAROLD: Chyba mam palipację serca (upada)
EDVIN: A więc mamy koniec wyzwań na dziś, wiemy kto odpadł i kto został.. Narazie.. hahha A więc to by było na tyle.. Widzimy się już niedługo.. na Wyspie Kości! Cześć!
CZYTASZ
Totalny Sukces: Gruby Bilon
Fanfiction16 osób bierze udział w turnieju o 10 milionów dolarów! Oczywiście każda z nich myśli że nagroda jest 10 razy mniejsza.. A prezenterem jest nie kto inny, jak brat sławnego Chrisa McLeana, Edvin! Pojawi się tu 14 nowych twarzy, lecz też dwoje starych...