Odcinek 7 - Wawanaszał?! (1 z 2)

4 0 0
                                    

EDVIN: Cześć, jestem Edvin McLean, a to jest Totalny Sukces! Kilku zawodników jest już poza grą, natomiast kilku pozostałych dalej walczy o (chichocze) milion dolarów! Zobaczmy, czy podołają dzisiejszym wyzwaniom! Tak jest, wyzwaniom, dobrze słyszycie! Dziś będziecie mieć jedno wyzwanie takie jak pierwsze na Wyspie Totalnej Porażki i jedno takiez które ja wam wymyślę!

WSZYSCY: Ojezu...

JOSH: Chwila, a te pierwsze wyzwanie na Wawanakwa było przecież robione w grupach...

EDVIN: Owszem. Jednak tym razem będziecie je wykonywali samodzielnie! Możecie uprzykrzać życie swoim przeciwnikom, bądź... Pomagać im! Wszystko dozwolone! Jednak.. nie podczas pierwszej części wyzwania, czyli.. skoku z 620 metrowego klifu!!!

JOSH: A czy..

EDVIN: Tak! Było 310 metrów, ale to ja tutaj rządzę, nie wy! W każdym razie.. Wyzwanie z Wawanakwa nie będzie punktowane, tylko, kto wygra, może spać przez uwaga... Tydzień! W luksusowym hotelu spa, gdzie będzie dopieszczana, karmiona niezwykłym jedzeniem i masowana przez najlepszych masażystów w całej Kanadzie!

VERONICA: Uhh moim łopatkom przyda się to spa...

EDVIN: A i ostrzegam.. kto nie wykona pierwszej części tego wyzwania. Wylatuje! Całkiem!!! Co do naszego wyzwania, to wyzwanie to będzie.... Bieg na 100 metrów! Jak za starych dobrych lat Usain Bolt, tak i wy, będziecie musieli ścigać się i osiągać spektakularne wyniki! Kto osiągnie najgorszy wynik - odpada! Szykujcie się moi mili! Wawanakwa przed wami!

(Po dojściu na sam szczyt klifu)

EDVIN: A więc zaczynajcie! No? Kto pierwszy???

DARYL: Dobra, ja lecę.. (skacze)

VERONIKA: Za spa! (skacze)

HAROLD: No to siup (skacze)

GWEN: Ja też skaczę! (skacze)

RACHEL: Juhuuuu! (skacze)

WALDEMAR: Niee.. nie mogę... Przykro mi.. żegnajcie ziomki! Było miło, ale nie zrobię tego.. Rachel.. będę ci kibicował!

EDVIN: Cóż.. w grze już jednego mniej.. narka Waldi

HUGO: O kurwa, jak to daleko... Ym ten, można jakoś ominąć tą część wyzwania..?

JOSH: Jestem za... Mam lek wysokości...

EDVIN: Oczywiście, że jest

JOSH I HUGO: Ufff

EDVIN: Ale wtedy wylecicie, jak Waldemar hahahah

EDVIN: Czy Josh i Hugo skoczą? Czy dostanę premię od premię za zajebiste show, od samego siebie? Tego dowiecie się już za chwilę!

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz