Odcinek 10 - Klątwa (2 z 2)

2 0 0
                                    

EDVIN: Witamy po przerwie na Wyspie Kości! Daryl i Veronica zostali w grze o wygranie dzisiejszego wyzwania! Daryl właśnie siłuje się z Ezekielem w Jaskini, do której Be.. to znaczy.. Gwen.. wrzuciła pamiątkę Beth z Wyspy Kości!

GWEN: O nie.. wtedy.. z Geoffem... Faktycznie wrzuciłam...

(Daryl)
(Właśnie poradził sobie z Ezekielem)
(Przychodzi Veronica)

VERONICA: Daryl? Wszystko dobrze? O kurwa! Czy to..

DARYL: Ta, to Ezekiel, właśnie go sprałem jak psa, a co tam u ciebie?

#VERONICA: Ten Daryl.. Ostatnio.. (rumieni się) Bardzo mi imponuje..

VERONICA: A u mnie w miarę okej. (uśmiecha się) Mogę z tobą pójść dalej? Myślę, że możemy nawiązać chwilowy sojusz.. Wiesz.. Gwen nie odpuści ci w finale, więc lepiej mieć kogoś na zapas, w razie W

DARYL: Hmm.. na zapas mówisz..? Myślę, że da się dogadać.

#DARYL: Ha, myśli, że coś do niej czuję? A to się szmata pomyli! Robię to tylko dla wygranej.. Mam nadzieję tylko, że Gwen się o tym nie dowie.. Nadal mi na niej zależy.. W pewnym stopniu..

(Veronica rumieni się, Daryl podchodzi i całuje ją)

(Rachel)
RACHEL: Jezu.. ale to było.. ochydne..

VERONICA(W tle): Wiesz.. Gwen nie odpuści ci w finale, więc lepiej mieć kogoś na zapas, w razie W

RACHEL: Co do.. Vera?
(Rachel podchodzi po cichu)

DARYL: Hmm.. na zapas mówisz..? Myślę, że da się dogadać.
(Veronica rumieni się, Daryl podchodzi i całuje ją, Rachel zaskoczona ucieka po cichu)

#RACHEL: O kurwa.. nigdy bym nie przypuszczała, że... Kurwa.. O kurwa kurwa.. Komuś się dostanie... Muszę przegrać i wywalić kogoś, razem z Gwen.. Bo słyszałam, jak Edvin mówił, że odpadła, bo upadłam blisko wyjścia..

(Na zewnątrz)

RACHEL: Poddaję się.. to za ciężkie..

EDVIN: Ajajaj! No cóż, w takim razie, tylko Daryl i Veronica zostają w walce o wygraną wyzwania!

RACHEL: Ej, Gwen, masz chwilę?

GWEN: Jasne

EDVIN: Tylko być mi tu za max 10 minut!

(Daryl i Veronica)
DARYL: O, zobacz, to chyba to!

VERONICA: Yy, to jak to robimy? Kto bierze? Bo ten.. Edvin mówił..

DARYL: Yy, słuchaj kochanie.. Ale najpierw daj mi buziaka (uśmiecha się zalotnie)

(Veronica też się uśmiechnęła, po czym pocałowała go)

DARYL: No więc ten.. myślisz, że to dla mnie coś znaczy? Wiesz.. to gra o milion mała

VERONICA: Co?!

(Veronica uderza go otwartą dłonią w policzek, Daryl, nie czeka ani chwili dłużej, bierze pamiątkę Beth i ciska nią o ścianę)

EDVIN: A więc mamy zwycięzcę! Daryl wygrywa i jest nietykalny! Resztę widzę dziś wieczorem w Domku Eliminacji!

(Domek Eliminacji)
(Gwen i Rachel patrzą złowrogo na Veronikę)

EDVIN: A więc wiemy już kto odpadnie! Gwen! Ty zostajesz! Hahaha! Rachel, ty również zostajesz! Więc w takim wypadku, to Veronica odpadnie!

VERONICA: Wiem, że nie powinnam tego robić, ale uważajcie na..

(Edvin zatyka usta Veronice, wrzuca ją do pociągu i pociąg momentalnie rusza)

EDVIN: No cóż.. chyba nigdy już się nie dowiecie! Ale za to widzowie dowiedzą się, kto dostanie się już w kolejnym odcinku do wielkiego finału! Ogladajcie Totalny Sukces.. Gruby Bilon!!!

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz