EDVIN: Witam! W dzisiejszym odcinku.. No właśnie? Co takiego się wydarzy? A wydarzy się to, że damy trochę odpocząć pozostałym uczestnikom Totalnego Sukcesu. My tymczasem, dowiemy się, kto odpadnie, według uczestników, którzy odpadli z teleturnieju, oraz dowiemy się też, jak spędzają oni wolny czas i czy pogodzili się już z porażką.
#JACOB: Jest beznadziejnie.. Wprawdzie nadal jem 5 kebsów dziennie, ale nie powinienem odpaść z programu tak wcześnie... Myślałem, że lepiej mi pójdzie.. No.. mniejsza. Jak spędzam wolny czas? Próbuje wpierdolić 6 kebabów, ale zawsze kończy się na tym, że wymiotuję. Kto odpadnie moim zdaniem jako następny? Hmm, gdyby patrzeć na siłę drużyn, to myślę, że wygrałyby Żarłoczne Megalodony, ale, skoro ja wybieram, to... Myślę, że Waldemar. Nic nie robi w drużynie.
#GABRIELA: Hej ludzie! Dzięki temu teleturnieju stałam się sławna, wiele osób chce ze mną zdjęcie, czy autograf! Super się czuję! Kurcze.. głupio tak kogokolwiek wyrzucać.. ale.. Jeśli miałabym podjąć jakiś wybór, to chyba... Conor powinien odpaść..
#LUKAS: Poszło mi nawet lepiej niż myślałem. W wolnym czasie to gram.. leżę.. I gram. Myślę, że Conor powinien odpaść. Jakoś go nie polubiłem.
#SANDRA: Ugh, słabo, że odpadłam, ale nie martwię się, myślałam, że lepiej mi pójdzie, ale co tam, poznałam spoko osoby i im będę kibicować do samego końca ich przygody w Totalnym Sukcesie. A propo wywalenia kogoś, to myślę, że Daryl.. Taak.. Ten kolo, to poważny rywal dla osób z mojej... Drużyny.. Tak...
#NATHAN: Odpadłem.. Na początku to mocno przeżyłem, ale teraz jakoś sobie radzę.. W końcu to jeszcze nie koniec świata, prawda? Prawda?! Moim zdaniem, Conor odpada i tyle w temacie.
#ZELINA: Hej wszystkim! Słabo, że odpadłam, ale narobiłam niezłych dymów. Najebana się wlokłam po podłodze, pokonałam Daryla w freestylowej walce.. Ahh, piękne czasy.. Szkoda, że tak szybko się to skończyło.. No ale mniejsza o mnie! Waldemar ma mój głos, za to, że tak się obrażali z Rachel na mnie, Gwen i Daryla. Popaprańcy.. Szkoda, że nie mogę głosować na dwie osoby.
#MARCUS: Chuj bombki strzelił, że tak powiem. Veronica na mnie zagłosowała, Harold też no i ten Conor.. Jebać ich i tyle. Jeszcze bardziej przypakuję i wtedy ja ich wyrzucę, ale nie z programu, tylko przez okno z apartamentowca. Mniejsza. Conor, wylatujesz chłoptasiu. Chociaż na tobie się zemszczę.
(Na Wyspie Kości)
EDVIN: A więc wiemy, kto dziś wyleci. Przegrali zagłosowali i zdecydowali, że Conor wypada z programu. Pożegnaj się Conor.CONOR: Co? Nie.. Aaaa! Nie ruszaj, puść!!!
(EDVIN wrzuca Conora do pociągu i wysyła go do domu)EDVIN: To na tyle w tym odcinku. Mam nadzieję, że podobał się wam i przy następnym, będzie trochę więcej emocji niż w tym. A i tak przy okazji. Żarłoczne Megalodony, Głodne Krakeny! Od teraz, nie ma drużyn! Każdy jest zdany tylko na siebie!!! Hahahah, teraz się dopiero zacznie dziać.. Do zobaczenia w kolejnym odcinku... Totalnego Sukcesu.. Grubego Bilonu!
CZYTASZ
Totalny Sukces: Gruby Bilon
Fanfiction16 osób bierze udział w turnieju o 10 milionów dolarów! Oczywiście każda z nich myśli że nagroda jest 10 razy mniejsza.. A prezenterem jest nie kto inny, jak brat sławnego Chrisa McLeana, Edvin! Pojawi się tu 14 nowych twarzy, lecz też dwoje starych...