EDVIN: Została już tylko czwórka uczestników, więc czas, żeby wyjawili oni jak się czują, oraz na co planują przeznaczyć swoją nagrodę. Oto oni!
#DARYL: Niedawno o mało nie odpadłem, teraz namawiano mnie, żebym kogoś wywalił, a teraz ten ktoś odpadł. Ten program jest niesamowicie przewrotny, ale co tam! Finałowa czwórka! Mówiłem że jestem twardy, hahahha! Za tę kasę, zrobię ogromną balangę i kupię sobie mega odpicowaną furę! Tylko muszę uważać na te laski... Zostałem sam.. na nie... Mogę mieć ciężko..
#RACHEL: Gdy wygram, zrobię super imprezkę i zaproszę każdego, nawet oglądających ten program! Ale będzie mega! Już się nie mogę doczekać! A jak nie wygram to też zrobię imprezę! Tylko że.. trochę.. gorszą..
#VERONICA: Tak! Pierwsza czwórka! Ekstra! Cel osiągnięty, więc teraz na moim celowniku milion! Jak go wygram, to kupię sobie masę kosmetyków i pojadę na wyprawę dookoła świata!
#GWEN: Cóż.. chcę wygrać tylko dla samej satysfakcji, więc połowę wygranej oddam pewnie na jakąś akcję charytatywną. A resztę? Cóż.. myślę, że zainwestuję w jakąś nieruchomość.. Zobaczymy. W każdym razie, dawno nie miałam takiej konkurencji.. Jest ciężko, ale narazie, nikt nie skupia się na mnie. Postaram się, żeby tak pozostało.
EDVIN: To wszystko, więc teraz czas na kolejny odcinek.. Totalnego Sukcesu.. Grubego Bilonu!
(Po chwili)
EDVIN: Tak więc została już tylko czwórka uczestników mojego mega show! Ale było super! Wobec tego, przygotowałem dla was coś ekstra!
GWEN: Czy tylko mnie zastanawia liczba młodzieżowych odzywek w tym co powiedział?
EDVIN: W dzisiejszym odcinku pójdziecie w podróż do Jaskinii, aby wybawić was z wieczneeeej klątwyyy Beth! Tak! To, co mówił w pokoju zwierzeń Hugo faktycznie miało sens, więc... Sprawdziłem to i... Faktycznie... Klątwa uaktywnia się, kiedy zostaje finałowa czwórka uczestników, co przed chwilą się dowiedziałem.. od Chrisa! Hahhaha! Wykorzystał to, do poprowadzenie mniej popularnego show od Totalnej Porażki i... Ja też teraz to wykorzystam. Jednak zrobię to w zasadzie też w dobrych celach...
GWEN: Dobrych celach, phi!
EDVIN: Tak.. ponieważ, chce, abyście dotarli do tego, co zostawiła Beth i zmiażdżyli to młotem, który dostanie ode mnie Rachel, jako, że wygrała poprzednie wyzwanie! Reszta? Cóż.. jakoś musicie sobie poradzić, hahahha!
GWEN: Uhh.. to się nie dzieje naprawdę..
EDVIN: A i jakby co, to.. możecie ze sobą współpracować! I nie zapomnijcie o pułapkach, jakie tam na was zastawiłem i.. o tym, że odkąd jest tam "zabawka" Beth, cała wyspa, więc i jaskinia jest w klątwie, więc.. będzie ciężko.. hahhaha! No! Ruszajcie już!
(Po wejściu do jaskini)
VERONICA: No? To gdzie my mamy iść.. widzę 4 drogi...
DARYL: Nie wiem jak wy dziewczyny, ale ja proponuję się rozdzielić. Żegnam was!
RACHEL: Jestem za.
GWEN: Chwila... Czekajcie... Daryl.. Veronica.. Egh... Dobra.. chyba została mi ta trasa..
(Rachel)
RACHEL: Uhh, co tak cuchnie.. nie pachnie to dobrze...(Gwen)
GWEN: Yyy.. mówiłam coś o klaustrofobii..? Kurcze.. Te ściany są.. Tak blisko siebie... Jakby.. Się przybliżały do siebie.. Nie! Nie wytrzymam! Aaaa!!!(Wybiega z jaskini)
EDVIN: Gwen z głupiego powodu, zrezygnowała, wobec czego, jesteś pierwszą przegraną!
GWEN: Uhh, to było straszne..
(Rachel)
RACHEL: O kurczę... To skunks.. Yy.. dobry skunksik? O nie, aaa!
(Wypuszcza na nią gaz, Rachel upada nieprzytomna)
(Daryl)
DARYL: No i co to znowu za dźwięki, mam komuś przefasonować buźkę? Nie, nie poddam się! Nie przestraszycie mnie!
(Ezekiel wychodzi z boku tunelu)
DARYL: O kurwa.. To ty.. Jak się tu dostałeś?
EZEKIEL: EBLEBLEBLEBELEHELEB!
DARYL: No cóż, akurat miałem ochotę kogoś sprać. Przywitaj się z pięścią! Gówno mnie obchodzi skąd i kim jesteś!
(Daryl rzuca się na Ezekiela)
(Veronica)
VERONICA: Hmm, coś strasznie spokojnie.. Chwila.. chyba coś słyszę.. Zaraz, czy to nie..
DARYL (W oddali): Zaraz cię ubiję na kwaśne jabłko!
VERONICA: Daryl?!
(Veronica biegnie w kierunku głosu)
(Na zewnątrz)
EDVIN: Hahahha! Czy Daryl upora się z Ezekielem?
GWEN: CO!
EDVIN: Czy Veronica pomoże Darylowi, czy może będzie wolała wygrać wyzwanie? Tego dowiecie się już po przerwie!
CZYTASZ
Totalny Sukces: Gruby Bilon
Fanfiction16 osób bierze udział w turnieju o 10 milionów dolarów! Oczywiście każda z nich myśli że nagroda jest 10 razy mniejsza.. A prezenterem jest nie kto inny, jak brat sławnego Chrisa McLeana, Edvin! Pojawi się tu 14 nowych twarzy, lecz też dwoje starych...