Odcinek 8 - KapibaraRUN

3 0 0
                                    

EDVIN: A więc już coraz mniej uczestników Totalnego Sukcesu ma szansę na.. sukces (uśmiecha się) niezły paradoks, co? Tak więc zostało już tylko szóstka zawodników! Kto odpadnie z programu, a kto zostanie jak narazie w grze? Tego dowiecie się już za chwilę na Wyyyyspie Kooości!

(Po przerwie)
EDVIN: A więc zapraszam tu zawodników. Tak, tutaj. Wasze dzisiejsze wyzwanie, to... Wyścig na.. kapibarze!

DARYL: Że na czym?

EDVIN: Takk, musicie dostać się z punktu A do punktu B, oznaczonego na mapach, które wam wszystkim rozdam, w jak najszybszym czasie! Oczywiście na kapibarze! Małe zwierzę, przypominające świnkę morską, które chętnie zrzuci was z siebie i udziabie, kiedy będziecie chcieli na nie wsiąść! A więc w zasadzie.. to nie musicie być na kapibarze.. wystarczy, że... Dotrzecie z nią na metę! Tak! Nie obchodzi mnie w jaki sposób. Kto ostatni dotrze na metę, lub.. nie dotrze wcale (uśmiecha się) ten zostanie wyrzucony z programu. No! Zmykajcie już!

(Po wyruszeniu)

JOSH: No tak hah.. my z moją kapibarą dobrze się dogadujemy, prawda? Yy.. grzeczna kapibara..? Aaaaah!

DARYL: Hahaha, ale lamus. Ejj, zostaw, puszczaj! Niee, aaaa!

RACHEL: Dobra, chodź tutaj ty mała zawszona.. Taak! Teraz dobrze, do mety w tę stronę hahhah!

EDVIN: Hahahha, ale ubaw! Najlepiej radzi sobie jak narazie Rachel! Kto dotrze na metę jako pierwszy? Kto dzisiaj odpadnie z programu? Tego dowiecie się już za chwilę!

(Po przerwie)

EDVIN: A więc jesteśmy z powrotem na Wyspie Kości! Rachel nadal na prowadzeniu, Hugo tuż za nią, potem Gwen! Daleko za nimi, Josh i Daryl, natomiast Veronica słabo ciągnie.. hahahaha!

VERONICA: To miało być dwuznaczne? Fuuuj!

EDVIN: Cóż, w każdym razie, właśnie w tym momencie walczycie o przetrwanie, ponieważ Rachel ukończyła właśnie wyścig! Hugo już dochodzi do mety, a reszta.. słabiutko..

JOSH: Kurwa.. ale ona... Ciężka..

DARYL: Dobra, kurwa, jak mówię, że idziemy, to idziemy, jasne?! (Kapibara kopie go w krocze) Auuuu... Boli...

VERONICA: Uhh, no weź, chodź! Bo odpadnę przez ciebie! (Siada w końcu na kapibarze i ją kopie w tyłek, a ta natychmiast biegnie do mety) Tak! To działa!

EDVIN: No i Hugo właśnie dotarł na metę, w grze 4 zawodników! Veronica wychodzi na prowadzenie, Josh i Gwen za nią, a krok w krok za nim idzie Daryl! Emocje nie z tej ziemii!

(Daryl wyprzedza Josha)

JOSH: Nieee! Ty głupia kapibaro! Szybciej! Przegonił nas!

DARYL: Nara frajerze!

EDVIN: I Veronica melduje się na mecie! Ale uwaga! Josh wyprzedza Daryla! Daryl ma kłopoty tuż przy mecie! A Gwen właśnie ukończyła wyścig!

DARYL: Noo dalej... Szybko malutka...

JOSH: Taak! Uhh tylko ta kapibara...

EDVIN: A więc Josh jest przedostatni! A to znaczy, że..

DARYL: Wszyscy wiemy co to znaczy, gratuluję, wygrałeś.. Cześć wszystkim..

EDVIN: Kurwa dasz mi dokończyć..? To, że Josh jest ostatni znaczy tyle co nic!!! Josh odpada, bo przybył bez kapibary! Daryl.. zostaje!

DARYL: Tak! Hahha, wiedziałem że nie odpadnę debile! Essa, zniszczę was teraz!

EDVIN: Cóż.. napewno wiemy, że nie odpadniesz.. A co będzie w kolejnym odcinku? Czy tym razem Daryl wyleci?

DARYL: (W tle) Nie ma opcji!

EDVIN: ...Tego dowiecie się w kolejnym odcinku! Zapraszam!

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz