Odcinek 3 - Konfrontacja Sztuk Imprezowych (1 z 2)

7 0 0
                                    

EDVIN: Cześć, to już trzeci odcinek Totalnego Sukcesu: Grubego Bilonu! W poprzednim odcinku po wielkim pojedynku na obżarstwo, odpadła Gabriela, która, mimo, że skończyła jeść pierwsza, zwróciła całe jedzenie pod stół! Co czeka uczestników tym razem? Dowiecie się tego oglądając Totalny Sukces.. Gruby Bilon!

(U Żarłocznych Megalodonów)
DARYL: Niech to szlag! Znowu przegrywamy, czy na nas ciąży jakaś pieprzona klątwa..?
(Hugo poczuł że się poci, a jego serce ma zaraz wyjść z klatki piersiowej)

#HUGO: Kurwa... Pamiętam.. Owen i Heather, Duncan i Leshauna, Geoff i... Gwen... Hmmm...

HUGO: Ej, a to nie Gwen nas skazała na tę klątwę?

GWEN: Że co proszę?

HUGO: Pamiętasz, jak kiedyś wrzucałaś tu z Geoffem "pamiątkę" Beth, z wyspy Kości, aby usunąć klątwę? To my, mieszkając tutaj, się na nią narażamy!

ZELINA: Ma to sens, Gwen, musisz znaleźć tę pamiątkę!

RACHEL: Bo inaczej...

HUGO: ...Cię wywalimy z drużyny.
(Daryl stał z tyłu i się nie odzywał)

ZELINA: A ty Daryl?

DARYL: A ja mam to w dupie i uważam, że to kompletne bzdury. Przegrywamy, bo ciągle się o coś kłócimy, tak jak teraz. Przy jednym z zadań wszyscy byli za mną, raz nam się nie udało i co? Już kurwa nienawiść? Zastanówcie się trochę.

GWEN: (lekko zarumieniona) Jeju, dzięki Daryl..

#HUGO: Nie tak to chciałem rozegrać.. Trudno, w takim razie czas uderzyć w Daryla, a potem w gotkę.

(Głodne Krakeny)

VERONICA: Haha, to jest życie, mogłabym z nimi wygrywać ciągle

MARCUS: Ohh, ja też, to jest dziecinnie proste..

EDVIN:(Z megafonu) Wszyscy natychmiast do mnie. Dzisiejsze wyzwanie, będzie wyzwaniem imprezowym.

DARYL: Uuu, może być ciekawie

RACHEL: Taaak!

LUKAS: O nie..

NATHAN: Bombowo!
EDVIN: Macie tyle kasy ile chcecie, jaka drużyna zrobi lepszą, bardziej huczną i bardziej przypałową imprezę, ta wygra i za każdy parametr będę oceniał oddzielnie i co każdy parametr... JEDNA.. OSOBA... ODPADNIE!!!

WSZYSCY: COOO?!

EDVIN: Bez ryzyka, nie ma zabawy, prawda?

#GWEN: Poje...
#DARYL: ...bało...
#VERONICA: ...go!
#WALDEMAR: Będzie impreza, będzie impreza hihi!

//Podoba się? Jak myślicie, co się stanie podczas obu imprez? Będzie dużo przypału? Dowiecie się tego czytając dalej!//

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz