Odcinek 2 - Głodomorów Kilka

8 0 0
                                    

EDVIN: Witamy państwa w kolejnym odcinku Totalnego Sukcesu! W ostatnim odcinku odpadł Jacob, jako pierwszy w całym sezonie, uznał jaskinię za dobre miejsce  dla kolegów, co nie spodobało się niektórym osobom z Żarłocznych Megalodonów! Dzisiaj czeka was również dużo ciekawych wydarzeń!

(Żarłoczne Megalodony)
DARYL: Jest nas mniej, musimy wygrać dzisiejsze wyzwanie, by wyrównać szanse!

#HUGO: Tak... Zamierzam wywalić Daryla..

DARYL: Jacoba wywaliliśmy, musieliśmy tak zrobić, bo to było u nas słabe ogniwo. Ale reszta nie jest. Kto jest ze mną?! Wygrajmy to wyzwanie!
(Podniósł się donośny wrzask wszystkich, że są z nim. Hugo stoi z boku)

#HUGO: A może jednak nie jego... Kurde.. mam wymagający team.. Chyba że...

(Głodne Krakeny)
MARCUS: Mamy dobrą passę, ale to nie znaczy, że musimy się dekoncentrować.

CONOR: Dokładnie, full focus wszyscy, dowalmy im raz jeszcze!

EDVIN:(przez megafon) Uwaga drużyny! Wasze kolejne wyzwanie to jedzenie na czas! Każda drużyna wybiera jedzącego i karmiącego! Drużyna która pierwsza ukończy zadanie, wygrywa! A z drugą drużyną zapewne wiecie jak jest!

DARYL: Kurwa.. mogliśmy wywalić Rachel..
RACHEL: (w tle) Ej, ja to słyszę!

EDVIN: Dobra. Wybraliście już?

JOSH: Tak, w naszej drużynie Marcus będzie jedzącym

NATHAN: A ja będę karmił!

DARYL: A u nas Gabriela będzie jeść, a Waldemar karmił.

GABRIELA: Ejj, nie będę jadła

DARYL: Jak mówię, że będziesz, to będziesz, jasne?

GWEN: Ej, zejdź z niej koleś. Gabriela, zrób to.. dla dobra drużyny..

#GWEN: Zupełnie jak Duncan... Ehh Duncan :c ...
#HUGO: Hmm, robi się ciekawie...

EDVIN: Na mój znak. Uwaga, 3, 2, ZNAK!

(Po pewnym czasie)
NATHAN: Byku, szybciej plis... Oni zaraz wygrają..

WALDEMAR: Gabriela, dawaj, dawaj! Już prawie to masz!

EDVIN: No.. i mamy zwycięzców! Wygrywają.. zaraz... A co to ma być!
(Gabriela zwymiotowała pod stół)

DAREL: Ja pierdole...

EDVIN: Hmm, no skoro w ten sposób to wygląda, to wygrywają Głodne Krakeny! Znowu!

(Domek Eliminacji)
#HUGO: Na kogo wypadnie, na tego... Hmmm.. może narazie odpuszczę Darylowi.. A może nie... Kto to wie...
#RACHEL: Cóż.. Gabriela nam jednocześnie przegrała i wygrała to wyzwanie, więc sama nie wiem... Ale jednak przegraliśmy, więc...

EDVIN: I mamy już wyniki! Zobaczmy, zostają Hugo, Rachel, Zelina, Gwen hmm, zostają Gabriela i... Daryl... No tak, ciekawe.. No więc tak.. ostatnia pianka tego wieczoru wędruje do... Osoby, która będzie musiała zejść do Piwnicy Przegranych i wsiąść do Metra Wstydu i już nigdy nie wrócić... Nigdy!

DARYL: Dobra, daj mi w końcu tę piankę.

EDVIN: Takie dramatyczne momenty lubią widzowie! Nie psuj tego!!! A więc, ostatnią piankę otrzymuje... Daryl!

DARYL: Masz szczęście...

EDVIN: Słucham? Pamiętaj, zawsze mogę zmienić zdanie, więc masz coś do powiedzenia? Nie? Tak myślałem.. A wy czekajcie na kolejny odcinek Totalnego Sukcesu... Grubego Bilonu!!!

//Jak coś, to mam gości w weekend, więc naszykuję na jutro parę rozdziałów w ramach rekompensaty, trzymajcie się cieplutko//

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz