Odcinek Specjalny - Drugi Sezon?

6 0 0
                                    

(Gwen jak postanowiła, tak zrobiła, dała połowę pieniędzy na akcję charytatywną, a drugą część zainwestowała, zostało jej jednak wystarczająco pieniędzy, żeby zrobić imprezę dla części uczestników Totalnego Sukcesu, ponieważ nagroda była o wiele wieksza niż się tego Gwen spodziewała)

RACHEL: Gwen, dobrze, że zaprosiłaś tylko niektórych, wiem, że robisz to z powodu pieniędzy, nie tego, że ich nie lubisz, ale naprawdę nie wiem czemu zaprosiłaś Daryla.. No i Duncana... Do którego w końcu ty coś czujesz?

GWEN: Yyy.. nie.. nie wiem już sama... Ehh.. Zaprosiłam ich z sentymentu do nich, oboje mnie zranili, ale w pewnym stopniu przywiązałam się do nich... Chciałam ich mieć na tej imprezie.. Żeby was poznali.. I no.. Taa..

WALDEMAR: Gwen, ale super, że mnie zaprosiłaś! Juuuuuuuhuuu!!!

GEOFF: No tak, ja też się cieszę Gwen! Myślałem, że to ja będę cię zapraszał, a tu proszę, impreza u Gwen!!! Ale jazda ziom!

BRIDGETTE: Skarbie, tylko uważajcie tam z Waldemarem! Ehh.. Jak dzieci...

SANDRA: Ale zgodzę się z nim, też się cieszę, że jestem zaproszona.

JOSH: Tak, ja i Lukas też dziękujemy za zaproszenie, naprawdę to doceniamy.

GWEN: Spoko, nie ma sprawy! A tak propos zaproszonych osób. Widział ktoś Owena?

BRIDGETTE: Tak.. Jak pałaszował kiełbaski z Jacobem ahahhaha!

GWEN: Chwila.. Tego gościa tu napewno nie zapraszałam...

EDVIN: Hej! Kochani! Nie cieszycie się? Bo ja bardzo! Już zdążyłem zatęsknić!

DUNCAN: Eee, wiesz, niespecjalnie...

EDVIN: To napewno i nie będziecie zadowoleni z tego, że Gwen tak naprawdę wygrała dużo więcej kasiory.. hahahha A w kontrakcie przewidziałem.. że w przypadku urządzenia imprezy.. Wszyscy jej uczestnicy są zmuszeni wziąść udział w kolejnym sezonie!

WSZYSCY: CO?!

OWEN: Nieeee! To się nie dzieje naprawdeeeee!!!

EDVIN: Tak! Ale będzie jazda!

GWEN: Chwila, ale tu jest yyy 12 osób. Chcesz zrobić show z 12 osobami tylko? To się nikomu nie spodoba..

EDVIN: Nie martw się! Zadbałem o wszystko hahaha! 4 uczestników, o których wy dowiecie się dopiero podczas prezentacji, a widzowie odrobinę wcześniej hahaha! Dołączy do was w nowym sezonie, dzięki czemu będzie nas łącznie.. 16! Czyli tyle co w poprzednim! Idealnie!

DARYL: Musiałaś pytać..?

RACHEL: Ty to się lepiej nie odzywaj Daryl..

#RACHEL: Tak, nadal jestem na niego zła. Gwen to moja przyjaciółka.. Nie mogę tak po prostu mu odpuścić, jak ona.. W nowym sezonie będzie po nim bardzo szybko.

EDVIN: Widzę, że nie możecie powiedzieć nic przeciw mojemu pomysłowi.. Bo nie możecie hahhaha! A więc już pojutrze zobaczymy się w nowym sezonie na Wyyyyspie Kooości, hahaha. A.. pytacie, czemu pojutrze? No co? Pobawcie się przecież dziś i jutro. Aż taki okrutny nie będę. Do zobaczenia!
(Podlatuje helikopter i zabiera Edvina)

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz