EDVIN: Witam was z powrotem na Wyspie Kości! W poprzednim odcinku wyleciała piękna Zelina, po popełnieniu kardynalnego błędu.. Nie, nie mówię tu o przegraniu wolnostylowego wyzwania z fenomenalnym Joshem... Zresztą.. co ja będę mówił.. Chcesz, to obejrzyj sobie powtórki! Co ja jestem, katarynka?!
No a teraz czas na kolejny odcinek.. Totalnego Sukcesu: Dużego Cash'u!!!
Yyy... Ten... Inny scenariusz... No.. wiecie o co chodzi, ten Bilon, czy coś tam...(Żarłoczne Megalodony)
#HUGO: Waldi is out... Waldemar już odpadł.. tyle.
DARYL: Hahah, głupiutka ślicznotka Zelina odpadła, zostaliśmy my, dwoje imprezowych świrów i ten.. Hugo... Nie podoba mi się on... Czuję, że on coś kombinuje.. Trzeba szybko się go pozbyć
GWEN: Masz rację, dopóki on tu jest, to nikt nie jest bezpieczny.. ale trzeba się skupić też na wyzwaniach! Mamy słabą passę. Poza tym.. ty powiedziałeś "ślicznotka"...?
DARYL: Oj nie przesadzaj mała.. nie tylko wygląd się liczy.. A u ciebie jest wszystkiego po trochu.. Znaczy ten, jesteś też ładna..
GWEN: Yy, no dzięki..
(Głodne Krakeny)
MARCUS: Stary, to było odjazdowe! Jak ty tak dobrze to robisz?
JOSH: A no widzisz, ćwiczyło się parę lat, to już łatwiej jest hahah, to moja pasja.
CONOR: Haha no nieźle, ale dobrze dowaliłeś Haroldowi.
JOSH: Taak, ale już sobie wyjaśniliśmy co i jak.
EDVIN: Za 5 minut się widzimy, szykujcie się!
(Po 5 minutach) EDVIN: Wasze dzisiejsze wyzwanie, to boks! Tak jest, będziecie musieli wybrać jedną osobę, aby pobiła się dla waszej drużyny. Wiecie co się dzieje jak ktoś przegra i jak wygra. Wybierajcie!
DARYL: U nas ja walczę
MARCUS: A u mojej drużyny, ja.
EDVIN: No to na co czekacie? Walka!
(Po 10 minutach)
MARCUS: Kurwa.. dobra, poddaje się.. Wygrałeś.. Ugh.. Moja twarz..
EDVIN: I mamy zwycięzcę! Żarłoczne Megalodony wygrywają! Krakeny, widzimy się na eliminacji!
(Domek Eliminacji)
EDVIN: No cóż.. to by było na tyle dla jednej osoby... Kto nią będzie? Ja myślę, że Conor ma najmniejsze szansę.
CONOR:(W tle) Ejj!
EDVIN: No nic, czas na podliczenie głosów. Jeden na Conora, jeden na Marcusa.. a dzisiaj z programu odejdzie... Marcus!
MARCUS: Niech to szlag... Pies was jebał!
EDVIN: No cóż.. to już koniec.. dla niektórych będzie to ciężka noc.. ale inni będą smacznie spać, zadowoleni z wygranej. Kto wygra w następnym odcinku? Czy Żarłoczne Megalodony utrzymają prowadzenie w ludziach? Tego dowiecie się w kolejnym odcinku.. Totalnego Sukcesu... Grubego Bilonu!
CZYTASZ
Totalny Sukces: Gruby Bilon
Fanfiction16 osób bierze udział w turnieju o 10 milionów dolarów! Oczywiście każda z nich myśli że nagroda jest 10 razy mniejsza.. A prezenterem jest nie kto inny, jak brat sławnego Chrisa McLeana, Edvin! Pojawi się tu 14 nowych twarzy, lecz też dwoje starych...