Odcinek 9 - Dancing Queen

3 0 0
                                    

EDVIN: Po dzisiejszym odcinku, zostanie tylko czworo uczestników! Kto to będzie? Żeby się tego dowiedzieć, obejrzcie dzisiejszy odcinek!

#DARYL: Dobra.. w poprzednim odcinku poszło mi fatalnie.. ale nie dam się już przebić w niczym.. wprawdzie jestem słabym....

EDVIN: Dzisiejsze wyzwanie to taniec! Kto najlepiej zabryluje, jest nietykalny! A reszta zagłosuje na kogoś, kto odpadnie! No! Czas na wasze dzikie densy!

#DARYL: ...tancerzem...

EDVIN: Teraz tura Veroniki! Pokaż co potrafisz mała!

(Veronica tańczy breakdance, egzotyczny taniec brzucha, a następnie stepuje w rytm irlandzkiego stepowania)

EDVIN: Uhh ciężko to inaczej ocenić, 10/10 gwiazdo! Czas na Daryla!

(Daryl robi co może, ale nie wychodzi mu to za dobrze)

EDVIN: Hmm.. no.. cóż.... Ważne, że autorski pomysł hahaha, 5/10! next!

(Hugo też sobie kiepsko radzi)

EDVIN: Taaak... Słabe, bardzo słabe.. 3/10

#DARYL: Dobra, przynajmniej nie jestem najgorszy!
EDVIN: Gwen!

(Gwen robi co może, czasem jej wychodzi, czasem nie)

EDVIN: No.. nie było źle! 7/10!

EDVIN: Teraz Rachel!

(Rachel wie dokładnie jak zatańczyć, żeby zrobić furorę)

EDVIN: Woow, cóż to był za taniec! Nawet nie wiem co powiedzieć! 10/10, więc będzie dogrywka!

(Obie stają na parkiecie i robią co mogą)

#HUGO: Dobra, wystarczająco długo byłem nieaktywny w knuciu..

(Pozoruje upadek Rachel)

EDVIN: Ojojoj.. chyba wiemy kto wygrał!
Veronica!

VERONICA: Taaak!
(Veronica tańczy taniec zwycięstwa)

EDVIN: A więc reszta głosuje na siebie w Domku Eliminacji! Widzimy się tam!

HUGO: Ej, Daryl.

DARYL: Czego chcesz chudziutki?

HUGO: Zagłosujesz ze mną na Rachel?

DARYL: A niby po co mam to robić? Rachel dobrze poszło, nam fatalnie, poza tym lubię ją.

HUGO: Aaa, no yy, masz rację.. to nieważne..

DARYL: Ta, cokolwiek koleś

#DARYL: On coś kombinuje... Czas go wywalić.

(Domek Eliminacji)

EDVIN: Dobra, bez owijania w bawełnę. Gwen, Daryl, jesteście bezpieczni! Wiadomo co z Veroniką. A ostatni chleb dostaje... Rachel!

HUGO: Kurcze.. było tak blisko... No nic.. Szkoda.. Narka wszystkim!

EDVIN: No więc już wszystko wiadomo! Kto wygra m-milion? (śmieje się) Dowiecie się tego już za kilka odcinków, więc zapraszam do oglądania.. Totalnego Sukcesu Grubego Bilonu!!!

Totalny Sukces: Gruby BilonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz