Unicode
ဂေဟာမှူးက ဟိုတယ်တခုမှာ ချိန်းထားတာမို့ ရိပေါ်နဲ့ဝမ်ချင် အခု ဟိုတယ်အခန်းတခုထဲကိုရောက်နေကြတယ်...ဂေဟာမှူးနဲ့အတူပေါ့...
"ပြောထားတာ နေ့ခင်းဆို , ဘာလို့ခုမှအချိန်ကပြောင်းသွားရတာလဲ?" ရိပေါ်က စိတ်မရှည်သလို အော်မေးလိုက်တယ်. .သူဖြစ်နိုင်ရင် သူ့ရှေ့က ဂေဟာမှူးကိုဆွဲထိုးချင်နေပြီ ..
"စိတ်မရှိပါနဲ့ Mr.black , ကျုပ်တို့မှကိစ္စလေးအနည်းငယ်ရှိနေလို့ပါ"
"ငါ့သားအတွက်, အချိန်နဲ့အမျှအရေးကြီးနေတာကွ"
"မပူပါနဲ့ , ဒီညကိုသေချာပေါက် ခွဲစိတ်ပေးမှာပါ"
"ဒါဆို ဘာလို့ငါ့ကိုကြိုမပြောတာလဲ?"
"ကျတော့်အနေနဲ့ အားလုံးအန္တရာယ်ကင်းဖို့ Mr.blackကို ဒီအခန်းထဲမှာ တနေ့လုံးရှိနေစေချင်ယုံပါ။"
"အဟက်...ဂေဟာမှူးက အသက်ရှည်ရှည်မနေချင်တော့ဘူးထင်တယ်..""ခုချိန်ကျတော်သေသွားရင် Mr.blackရဲ့သားလည်းသေသွားမှာပေါ့...စိတ်အေးအေးထားစမ်းပါ။"
ရိပေါ်ရောဝမ်ချင်ရော..ကြိုးစားပြီးတည်ငြိမ်ချင်ယောင်ဆောင်ထားပေမယ့်..ရင်ထဲမှာတော့ဗလောင်ဆူနေပြီ..
စီစဥ်ထားတွေက အနည်းငယ်လွဲသွားတာနဲ့သူတို့နှစ်ယောက်အပြင် ပါလာတဲ့ကလေးပါ အန္တရာယ်မကင်းဘူး။ ဒီဟိုတယ်ရဲ့အပြင်မှာ ယန်းခိုင်တိုအဖွဲ့ကစောင့်နေတယ်..သူတို့ဒီကထွက်လာတာနဲ့...ကျန်ခဲ့မယ့်ဂေဟာမှူးကို ဝင်ဖမ်းဖို့...အခုပြောထားတဲ့အချိန်ထက်အများကြီးနောက်ကျနေတဲ့အပြင်..ဂေဟာမှူးတို့က သူတို့နဲ့အတူ အခန်းထဲရှိနေတာကြောင့်..သူအကြောင်းကြားဖို့အဆင်မပြေ။ယန်းခိုင်တို့စိတ်ပူပြီးဝင်လာရင် စီစဥ်ထားသမျှအလကားဖြစ်တော့မယ်..
ပြီးတော့..ရှောင်းတို့အဖွဲ့က..လျို့ဝှက်ခွဲစိတ်မှုတွေလုပ်တဲ့ အပန်းဖြေစံအိမ်အနားမှာ ကင်းပုန်ဝပ်ပြီးစောင့်နေတာ...ဒီထက်ပိုနောက်ကျရင် မလွဲလွဲအချော်ချော်ဖြစ်ကုန်တော့မယ်....
BẠN ĐANG ĐỌC
Hope (Complete)
Tiểu Thuyết Chungအခုမှ စာစရေးတာမို့ အရေးအသားလိုအပ်ချက်တွေရှိနိုင်ပါတယ်။