အပိုင်း ၁၅

1.9K 173 2
                                    

Unicode

    ကု​ရှောင်မုံသာထို​နေ့က ကုကျားရန်တို့သားအဖစကား​ပြောတာကိုဆုံး​အောင်နား​ထောင်ခဲ့ရင်, ဒါမှမဟုတ် ကုရီရှင်း သာအဲ့အချိန်က ကုကျားရန်ရဲ့စာဖတ်ခန်းထဲဲကို  အ​လောတကြီး​ပြေးမဝင်ခဲ့ရင်, ဒါမှမဟုတ် ကုသခင်မကြီးသာ သူ့မသားငယ်​လေးဆီ ဖုန်းမဆက်မိခဲ့ရင်.......

ရိ​ပေါ်..စီနီယာနဲ့ ဖုန်း​ပြောလို့ပြီး​တော့ ​ရှောင်းကျနိ့ဘက်ကိုလှည့်ကြည့်ကာ...

"မမ​ဒေလီယာက အယူခံမဝင်ဘူးတဲ့"

"ဟုတ်လား....
CCTV​တွေကိုဖျက်ခဲ့တာလည်း မမပဲလား"

"ဟုတ််တယ်, သူမ us  မှာ​ကျောင်းတတ်ခဲ့တုန်းက ခင်တဲ့ hackerတ​ယောက်ကို အကူညီ​တောင်းတာတဲ့"

"​သြော်..  ,
ဒါဆိုမမ ဘယ်နှနှစ်​လောက်ကျနိုင်လဲ?"

"၁၀နှစ်နဲ့အထက်​ပေါ့"

နှစ်​ယောက်လုံးဘာစကားမှဆက်မ​ပြော​တော့ဘဲ , တိတ်တဆိတ်သာ​နေလိုက်ကြတယ်..

ခဏကြာ​တော့ စီနီယာပြန်​ရောက်လာပြီး.....
"ရဲမင်းကြီးက အစည်း​ဝေး​ခေါ်ထားတယ်, ငါရယ် ဝမ်ချင်ရယ်, ရိ​ပေါ်နဲ့​ရှောင်း ၄​ယောက်လုံးသွားရမယ်, မင်းတို့၂​ယောက်က မြို့​တော်ဝန်အမှုကို သတ်ဆိုင်ရာဌာနကိုလွဲ​ပြောင်း​ပေးဖို့လုပ်​တော့"

"ဟုတ်ကဲ့ပါ ဆရာ"
........

ရဲမင်းကြီကို သူတို့​လေး​ယောက်တပြိုင်တည်းအ​လေးပြုလိုက်တယ်။

"ထိုင်ကြပါ"

ရဲမင်းကြီးက ဖိုင်တခုစီသူတို့ဆီကမ်း​ပေးရင်း....

"ကျိုးရန်​ဂေဟာအမှုပါ, ငါလိုက်​နေတာ၆နှစ်​လောက်ရှိပြီ, ဒါကအမှုနဲ့ဆိုင်တဲ့အချက်လက်​တွေ။"

ရဲမင်းကြီး​ပေးတဲ့ ဖိုင်ကိုအကြမ်းဖျင်း ဖတ်လိုက်ကြတယ်, ရိ​ပေါ်နဲ့​ရှောင်းက​တော့ ​တော်​တော်များများသိပြီးသားအ​ကြောင်းအရာ​တွေပါပဲ။ ခဏအ​ကြာမှာ
ရဲမင်းကြီးကပဲစကားဆက်​ပြောလာတယ်

"  သူလျှိုလွတ်ထားပေမယ့် ​ဂေဟာမှူးဆီကို ချဥ်းကပ်လို့မရခဲ့ဘူး။ ဒါ​​ပေမယ် သူနဲ့လက်တွဲလုပ်​နေတဲ့ Dr. Alex ဆီကိုလွှတ်ထားတဲ့သူလျှိုက ပြီးခဲ့ရက်​က ဆက်သွယ်လာတယ်, သူက အခုအတွင်းစည်းကိုဝင်ခွင့်ရပြီတဲ့, အတွင်းစည်းဆိုတာ က​လေးငယ်​တွေရဲ့ ကိုယ်အင်္ဂါအစိတ်အပိုင်း​တွေကို တရားမဝင် ​ရောင်းချဖို့ ခွဲစိတ်တဲ့​နေရာကွာ,  ခက်တာက အဲ့​နေရာကိုသွားရင်မျက်လုံးစည်းပြီး​ခေါ်သွားပြီး ခွဲစိတ်တဲ့​နေရာ​ရောက်မှ မျက်လုံးကိုဖွင့်​ပေးတာတဲ့, အဲ့အတွက်​ကြောင့် ဘယ်​နေရာရယ်လို့အတိကျ​မ​ပြောနိုင်ဘူးဖြစ်​နေတယ် "
"​ Dr. Alexပိုင်တဲ့အ​ဆောက်အဦး​တွေများတဲ့အထဲက ငါတို့ခန့်မှန်းထားတာ ၂​နေရာရှိတယ်, သူ့​​ဆေးရုံရယ် , အပန်း​ဖြေစံအိမ်ရယ်, ဒါ​ကြောင့် ငါတို့ဘက်က သူလျှိုထက်လွှတ်ချင်တာ"

Hope (Complete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin