Aku sarung dress hitam pada tubuhku. Memang betul betul ikut bentuk badanku. Malam ni aku nak pergi kelab. Sejak balik sini, ini kali pertama aku jejak kaki dekat kelab malam disini. Alone aku malam ni. Sebelum aku berpindah ke Sweden, aku memang tak ada kawan. Yelah budak nerd. Siapa aje nak kawan.
Sampai di Cyan Club, aku melihat ramai pengunjung. Ini bermakna kelab ni ada fun. Aku duduk di sebuah kerusi.
"Newbie?" soal pelayan yang tengah berdiri di depan aku duduk ni.
Aku cuma mengangguk. Dia hidangkan minuman di depan aku. Cuma minuman biasa. Aku tak berniat nak mabuk malam ni. Cuma nak menikmati suasana kelab yang aku paling suka.
"Hotstuff in the building!"
Seorang lelaki datang lalu duduk disebelah aku. Muka miang habis. Macam nak sepuk bagi terabur gigi je.
"You're so hot pretty"
Dia scan tubuh aku. Aku buat tak tahu. Selagi dia behave aku akan diam. Aku teguk minumanku.
"Let's go and dance" katanya lagi.
Aku diam lagi. Tak nak layan lelaki macam ni. Sebab aku kenal betul dengan lelaki macam ni. Suka main dengan perempuan. And aku bukan perempuan macam tu.
Tapi aku perasan tangannya diangkat untuk pegang bahuku. Terus aku tepis. Muka dia berubah bengis. Aku bet lelaki ni jenis yang panas baran. Aku terus bangun dari dudukku.
Aku nampak tangan dia cuba untuk sentuh bahu aku lagi. Tapi kali ni belum sempat aku tepis, ada orang lain tarik tangan lelaki ni. Lega aku dibuatnya.
"Dude! She's my babygirl"
Yedam! Dia rangkul pinggang aku dengan selambanya. Tubuhku ditarik rapat dengan dia.
"I thought she's alone" kata lelaki itu.
Wajah lelaki itu seperti takut takut bila nampak Yedam.
"No she's not. Get the fuck off" sambung Yedam lagi.
Lelaki itu terus pergi. Yedam pandang aku. Wajah aku dengan dia sangat dekat. Terus rasa berdebar.
"I never expected to see you here"
Suara ni lagi. Argh! Lemah jantung aku dengar suara dia macam ni.
"You really change huh"
Dia tayang senyum sinisnya. Anak matanya jatuh pada bibirku. Dan aku tersedar posisi kami sekarang ni. Aku terus tolak tubuh.
"Why? Semua orang boleh berubah"
Aku duduk semula di tempatku. Dia juga turut duduk di sebelahku. Sikunya diletakkan diatas meja untuk menampung kepalanya. Kini dia sedang pandang aku dengan senyuman buaya daratnya itu.
"Somehow I think you deserve panggilan babygirl tu. Sangat sesuai dengan awak"
Tangannya yang lagi sebelah naik sentuh rambutku. Hish! Tangan tu tak reti nak duduk diam.
"Jangan cuba cuba panggil saya macam tu. Saya tak suka"
Minumannya diteguk. Dan kemudian dia senyum. Haih! Spoil betul. Pergi mana mana je mesti jumpa dengan dia. Aku rasa dia memang member tetap kelab ni. Dan ini pula satu satunya kelab yang boleh dikatakan dekat dengan rumah aku. Mungkin malam malam yang seterusnya kami akan berjumpa lagi.
"Hai sayang. Kenapa datang sini tak ajak?"
Seorang perempuan yang sexy datang pada Yedam. Dengan selamba dia pegang dan usap bahu Yedam. Tapi tidak lama selepas itu Yedam tepis. Bapak ah! Menggoda habis perempuan ini.
"Sebab I tahu you akan datang sini. So that's why I tak ajak"
Dan kemudian Yedam kasi wink dekat dia. Aku yang tengok itu terus membuat muka. Air diteguk sehingga habis. Memandangkan aku tak nak jadi nyamuk dekat sini, aku memutuskan untuk cari port lain.
"So let's spend the night together" kata perempuan itu lagi.
Argh! Boleh gila aku macam ni. Cepat cepat aku bangun. Tapi sekejap aje tubuhku melayang dan mendarat atas peha Yedam. Yes dia tarik aku sampai aku terduduk diatas pehanya. Selamba dia peluk pinggang aku.
"Too bad cause I dah ada my babygirl. I wanna spend the night with her"
Dia pandang tepat pada mataku. Jantung please. Janganlah berdegup pada orang yang salah.
"Right babygirl?" bisik dia padaku.
...
YOU ARE READING
Babygirl | BANG YEDAM
Fanfiction"Let's date again. Bring back our memory" "What if I won't?" "I'll do everything to make you say yes" "Let's see then" "You play hard huh" "I'm not the old Ningning, Mr Player" START - 06.08.21 END - 07.09.21 ©wifejunkyu