daha fazla yazamayacağımı düşünüyorum ve sizide bekletmek istemiyorum o yüzden kitabı burada iyisiyle kötüsüyle bitiriyorum okuduğunuz için teşekkür ediyorum yeni hikayelerde görüşmek üzere👋
"Almas?" dedim ve durdum.
"Bebeğim açıklayabilirim o sadece saçmaladı."
"Bir şey açıklamana gerek yok ona cevabını gayet iyi verdin." diyip sarıldım. "Ayrıca geçmiş geçmiştir biz şimdi ve geleceğiz." o da baba sarılıp yüzünü boynuma gömdü. Saçlarını okşadım.
Bir müddet sarıldıktan sonra ayrıldım. "Hadi gidelim." diyip elini tuttum.
~¿~
Almas evine gitmişti evde yalnızdım. Koltukta oturmuş düşünüyordum. Benden önceleri tabii ki olmuştu. Bende bir kaç kişiyle çıkmıştım. Sonuçta herkes ilk olmak zorunda değildi. Ve geçmiş geçmişte kalmıştı. Daha fazla düşünmek istemedim ve koltuktan kalktım.
Ve bir anda zil çaldı. Bu saatte kim gelebilirdi? Kapıya gidip gözden baktım, Almastı. Neden gelmişti ki? Kapıyı açtım.
"Almas ne işin var burada?"
"Bebeğim sevgilimizin evinede gelmeyelim mi?"
"Biz ayrılalı 30 dakika falan oldu."
"Ee ne olmuş seni özledim. Hadi içeri almayacak mısın?"
Kenara çekildim ve girmesine izin verdim. Girerken yanağıma öpücük kondurdu. Gülümsedim.
"Bir şeyler içer misin?" diye sordum kapıyı örterken.
"Olur."
"Ne içersin?"
"Fark etmez."
Gülümsedim. Evimde sadece içecek olarak sütün olması dışında sorun yoktu. Fark etmez dediği içinde sorun yoktu.
Hemen mutfağa gidip bardaklara süt koydum ve Almasın yanına gittim.
"Al bakalım."
"Ne bu ayran mı?"
"Benim gizli içeceğim." dediğimde bana bakıp bir yudum aldı. Ve sütü ağzından bardağa boşalttı.
"Kızım sen ciddi misin?"
"Ne yapayım Almas bana fark etmez dedin ve tek bu var."
"Sen ne yapıyorsun öğün olarak sadece süt mü tüketiyosun?"
"Seni mi tüketmemi istersin?"
"Evet hoşuma gider açıkçası."
"Öyle mi?" diyip kollarımı boynuna doladım ve onu öptüm. Öpüşüme karşılık verip yavaşça üstüme çıktı. Kısa bi öpüşmeden sonra dudaklarımızı ayırdı. Nefes nefese birbirimize bakıyorduk.
"Evlensek mi ya?" duyduğum soru karşısında şokla "Ne?" dedim.
iğrenç bir bölümle bitiş yapıyorum kendinize iyi bakın
hoşça kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:ELMAS
Historia CortaAlmas: nasipte varsa E: ee Almas: bu kadar •Görüldü✔ İsminin elmas olmasının sebebi tabi ki de isimleri birleştirince elmas oldu hahaha defuz kitabımdan bilinir :)