aklıma gelen deşhet fikri yapmama kararı verdim tşklr çünkü saçma oluyordu tşklr
oy ve yorumlarınız içinde tşklr
Doğukan arıyordu. Yatağın üzerindeki telefonumu aldım ve aramayı açtım.
"Hazır mısın?"
"Sanada merhaba Doğukan."
"Merhaba Özgü, şimdi hazır mısın?"
"Evet inerim birazdan sen nerdesin?"
"Bir dakika içinde oradayım kavşağı dönüyorum."
"Tamamdır."
"Tamam."
Ve telefon kapandı. Doğukan soğuk davranmıştı. Omuz silkip maskemi taktım ve üstüme bir ceket aldım. Akşam olmuştu ve soğuk olabilirdi.
Aşağıdan korna sesi gelmesiyle çantamı alıp odamdan çıktım ve aşağı inmeye başladım. Evden çıkıp kapıyı kilitledim. Doğukanın lacivert arabası hemen evimin önünde duruyordu. Gülümseyerek ilerledim ve ön koltuğun kapısını açıp oturdum.
Kapıyı kapatıp emliyet kemerimi taktım ve ona baktım.
"Yakışmış." dedim gülerek. Maskesini kast ediyordum. Maskeside aynı arabası gibi lacivertti kenarlarında pullar vardı ve sol gözünün üstünde lacivert tüyler vardı. Sadece göz çevresini kapatıyordu maskesi.
"Sende güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim. Hadi gidelim." dememle arabayı çalıştırdı.
"Bu arada konuşalım mı?" dedim bazı meseleleri bitirmek adına.
"Olur ne konuşmak istiyorsun?"
"Ela ve Doğu meselesini."
"Doğru o konumuz vardı değil mi?" dalga geçercesine güldü. Doğukanla geçmişimiz vardı Almas bizim okula gelmeden önceydi. Doğukan benden hoşlanmıştı ve sevgili olmak istemişti. Ben de kabul etmiştim sonuçta arkadaştık ve en iyi birbirimizi tanıyorduk. Daha iyisini bulamam diyip kabul etmiştim ama sadece 1 ay sürmüştü. Sürekli Doğukanla birlikteydim ve bu beni biraz sıkmıştı dayanamamıştım ve ayrılmıştım.
"Evet o konumuz vardı. Senden ricam Ela adımla seslenmemeni istiyorum."
"Neden? Bana özel değil mi o?" dedi. Sevgiliyken ona bilinmeyen adımı söylemiştim ve o da bana özel sayıyorum demişti ve ben de ona Doğu diyeceğimi söylemiştim. Bizimde saçma cilveleşmeşerimiz böyleydi işte.
"Hayır Doğukan bana Ela diyerek sadece geçmişi hatırlatırsın ve hatırlarsın bu ikimiz için de güzel olmaz. Bence yeni birilerini bulmak daha iyi olur."
"Sen çoktan bulmuşsun bile." Alması kast ediyordu.
"Evet seninde bulmanı öneririm. Mesela Eylül senden hoşlanıyor sanırım."
"Ne?"
"Ne yani anlamadın mı? Kız çok belli ediyor bir kere. Sen ona bir adım atsan o sana uçacak resmen."
"Bunu bilmiyordum. Neyse Özgü burada bitirelim. Arkadaş olarak kalacağız." diyip elini uzattı. Elimi uzatıp gülümseyerek sıktım. "Buna sevindim Doğukan." Arabanın durmuş olduğu fark ederek etrafa bakındım. Gelmiştik kapının etrafı süslüydü ve imsanlar çift halinde içeri giriyordu.
Bizde arabadan dışarı çıktık. Doğukan arabanın anahtarını valeye attı. Vale tuttu ve arabaya doğru ilerledi. Doğukan yanıma gelip kolunu bana uzattı. Koluna girdim. Yavaşça ilerleme başladık.
"Hoşgeldiniz isminizi alabilir miyim?"
"Hoşbulduk, Doğukan Öztürk ve kız arkadaşım Özgü Karan." Ben ismimi söyleyemeden Doğukan söylemişti. Önemli olan bu değildi kız arkadaşım demişti.
"Tamamdır buyurun Doğukan bey."
İçeri ilerlerken kafamı ona eğip sordum. "Kız arkadaşım mı?"
"İnsanların kız arkadaşı olamaz mı Özgücüm?"
"Ah, doğru sevgili olmamız gerekmiyor."
Gülümsedi ve önünü gösterdi. İçerisi büyük ve bembeyazdı. Beyaz güller ve beyaz bolanlarla çevriliydi. Burası üst kattı sanırım ortası boştu. Doğukanın kolunu bırakıp boşluğa gittim. Evet tahmin ettiğim gibiydi asıl yer aşağısıydı.
Geri Doğukana döndüm ve koluna girdim. "Hadi gidelim." dedim ve merdivenlere ilerlemeye başladım. Doğukanda yanımda bana eşlik ediyordu. Biz aşağı inerken biri kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı. Tam vaktinde gelmiştik anlaşılan.
"Atahan Üniversitesi Mezuniyet Törenine hepiniz hoşgeldiniz arkadaşlar." herkes alkışladı kadın devam etti. "Bugün burada eğlenmenizi umuyorum. Törenimiz birazdan başlayacaktır. İlk olarak Müdürümüz bir konuşma yapacak ardından Profosörlerimiz ile birlikte belgelerinizi alıcaksınız. Sonra sınırsız eğlence!"
Herkes allışlamaya başlamıştı arada bir kaç kişi bağırıp ıslık çalıyordu.
Anlaşılan güzel bir mezuniyet partisi olacaktı.
arkadaşlar normalde devamını yazacaktım ama çok bölüm istediniz ben de bunu paylaşayım dedim görüşmek üzere,,, oy vermeyi ve yorum yapmayıda unutmayın💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:ELMAS
Short StoryAlmas: nasipte varsa E: ee Almas: bu kadar •Görüldü✔ İsminin elmas olmasının sebebi tabi ki de isimleri birleştirince elmas oldu hahaha defuz kitabımdan bilinir :)