2.2

7K 262 25
                                    

"Ben sadece içeceklerin geldiğini söyleyecektim. Şimdi gidiyorum." hızlı bir şekilde geri dönecekken Almas ona seslendi.

"Doğukan!" Arkası dönük bir şekilde kaldı. Almas belimi bırakıp Doğukanın yanına gitti. Neler olacağını izlemek için balkonun  demirine yaslandım.

Bir şeyler söyledi ama buradan duyamamıştım. Sonra onaylarcasına "Tamam mı?" diye sordu. Doğukan kafasını salladı. Almas omzuna vurdu ve onu gönderdi.

"Ne söyledin?" diye sordum.

"Sadece sevgilime söylememesini."

"Ne? Senin sevgilin var ve benimle burada bunları yapıyorsun."

"Öpüşmeyi sen istedin ve ben de kıramadım."

"Sen pisliksin!" diyip onu orada bırakıp içeri gittim. Tam bir pislikti bir de suçu ben de buluyordu! Ben de Ela Özgü Karansam sevgilinin bizi öpüşürken hatta sevişirken görmesini sağlayacağım Almas!

Sakin olmaya çalışarak bizimkilerin yanına gittim. Doğukanla göz göze geldik ve gözlerimi kaçırdım. Beni yakalaması hoş bir şey değildi ve sanırım benden azda olsa hoşlanıyordu.

Limonatamı elime alıp pipeti dudaklarımın arasına yerleştirdim. Tadı güzeldi. Birkaç dakika sonra Almas geldi o sigara kokusuyla. Pipeti çıkardı ve limonatayı kafasına dikti. Herkes ona şaşkın bir şekilde bakıyordu.

Limonatayı bitirdiğinde konuştu. "Ben gidiyorum beyler bayanlar benim ki çağırdı size iyi eğlenceler." diyip kalktı. Göz göze geldiğimizde bana göz kırptı gözlerimi devirdim.

"Siz ikiniz bir şey mi yaşadınız?" Eylülün sorusuyla ona döndüm.

"Hayır. Sigara içtik sadece."  Tekrar Doğukanla göz göze geldim. Bu hiçte iyi değildi! Sakin ol Özgü sanki sevişirken mi yakaladın?

Değil mi?

~¿~

Ela: Almas bey nasıl yakalandınız ya

Ela: tüh

Ela: çok üzüldüm

Almas: bence de üzülmelisin sonuçta beni seviyorsun ve önünde başkasıyla öpüşüyorum :)

Ela: evet ne kadar şerefsiz olduğunuzu gösterdiğiniz için teşekkürler

Almas: ne demek bebeğim her daim :*

•Görüldü

bölüm yaz diyenler, yeni bölüm isteyenler olduğu için hemencecik kısa bir bölüm yazdım :)

bu arada bol bol oy istiyorum

ANONİM:ELMASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin