2.1

7.4K 299 83
                                    

Telefonumu bırakıp aynada kendime baktım. Bir cafede oturuyorduk. Ben de lavoboya gitmek için kalkmıştım. Bu sırada da Almasa yazmıştım. Umarım anlamazdı.

Telefonumu çantama koyup lavobodan çıktım. Bizimkilerin yanına gittiğimde gülüşüyorlardı. Bu arada Emrenin sevgiliside gelmişti. Kızın adını hâlâ bilmiyordum ve öğrenme gereğide duymuyordum açıkçası. Zaten ayrılırlardı bir kaç gün sonra.

"Artık bir şeyler sipariş edelim. Garson kız beni kesiyor." dedi Doğukan ve kıza göz kırptı. Kız utanarak saçını kulağının arkasına koydu ve başını yere eğdi. Güldüm ne kadar masumdu. Muhtemelen Doğukan tek bir gece geçirip onu bırakacaktı.

Başımı olumsuz şekilde salladım.

"Kızla oynama. Baksana ne kadar masum. Utanıyor." dedim.

"Ne o kıskanıyor musun?"

"Evet ölüyorum kıskançlıktan. Bunu nasıl yaparsın Doğukan benim önümde başka kızlarla flörtleşiyorsun." dedim yalandan üzüntülü bir şekilde.

"Ah bebeğim sen yeter ki söyle." Kafamı olumsuz şekilde salladım.

Masadakilere baktığımda Almas ve Eylülün bize sinirli bir şekilde baktığını gördüm. Ne olmuştu ki bunlara şimdi? Omuz silktim.

Doğukan arkasını dönüp kıza seslendi. "Bakar mısın?" kız bir anda heyecanlanıp elindeki not defterini yere düşürdü. Hızlı bir şekikde yerden alıp bize doğru yaklaştı.

"Buyrun ne istersiniz?"

"Ben bir buzlu kahve alayım." diyip höz kırptı Doğukan. Kız şimdi eriyip Doğukanın içine düşecekti.

"Limonata." Almasla beraber konuştuğumuzda ona baktım.

"İki limonata?" diye sordu kız.

"Evet. Ben sigara içmeye çıkıyorum." diyip kalktı Almas.

"Ben de geliyorum. Benim içinde bir tane sigaran var mı?" dediğimde sigara paketinin kapağını açtı ve bana gösterdi. İçi doluydu yeni almıştı anlaşılan.

Arkasını dönüp kafenin balkonuna yöneldi. Çantamı alıp peşinden koştum. Sigara içiyordum ama fazla içmiyordum. Ailem kokusundan nefret ediyordu. Arada kaçamaklar yapıyordum ben de.

Şimdi Almas ile yapacağım kaçamağın keyfine diyecek olmazdı.

Sonunda balkona çıktığımda Almas sigrasını yakıyordu. Yaktığında onu ağızından aldım ve içime çektim.

"Teşekkürler sigaramı yaktığın için." alaylı bir şekilde gülümsedş ve kendine yeni bir sigara çıkardı.

"Söylesene ne okuyorsun?"

"Mimarlık."  sigarayı içine çekti ve üfledi.

Hayranlıkla ona baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayranlıkla ona baktım. Sigara içerken bu seksilik biraz fazlaydı ama! Hatta biraz değil baya fazlaydı! Hem de benim önümde!

Ah Almas içimde neler çektiğimi bir bilsen...

"Beni hatırladın mı?" diyip ona yaklaştım ve sigaramın dumanını yüzüne üfledim. Belimden tutup beni kendine çekti. Bir anlık şok geçirsemde belli etmemek adına yüz ifademi düz bıraktım. Elimdeki sigara düşmüştü.

"Hatırlamam mı gerekiyordu?" fısıldadı. Sigarayı bir kere daha içine çekti ve balkondan aşağı bıraktı. Kollarının arasından düşmemek için zor tutuyordum kendimi.

Ellerimi boynuna çıkardım. "Bilmem hatırlaman gerekiyor mu?" ben de onun yüzüne doğru fısıldadım. Onunda benden farksız bir durumu yoktu. O da etkileniyordu.

"Seni unutmam imkansız..." dedi. Ne yani lisedeki o iki haftayı hatırlıyor muydu? "12/C Özgü Karan."

"Öpsene beni..." dedim dayanamayarak. O da bunu bekliyormuşçasına dudaklarıma ulaştı. Hızlı bir şekilde karşılık verdim.

"Hasiktir..." ikimizde ayrılıp kapıya baktığımızda Doğukan şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.

İşte cidden hassiktir..

sonunda bölümü yazdım oh be kitabımı okuyanların olması çok güzell hissettiriyor💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sonunda bölümü yazdım oh be
kitabımı okuyanların olması çok güzell hissettiriyor💕

25 oy sınır koyayım bir :)

umarım beğenmişsinizdiir

ANONİM:ELMASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin