çok beklediniz ama yazdım oh
Elime mısır gevreğini alıp telefona bakarak salona geçtim. Koltuğa oturup ayaklarımı sehpaya uzattım. Elimdeki telefonu yanıma koyarak mısır gevreğimden bir kaşık aldım. Kaseyi kucağıma koyup telefonumu tekrar elime aldım.
Sosyal medya gerçekten güzel bir şeydi. Sayesinde kim ne bok yiyor öğreniyorduk. Takılırken üstten bildirim geldi. Takıntı olarak hemen tıkladım.
P: hey?
P: cevap verecek misin?
Özgü: hayır
P: verdin bile;)
Özgü: ne istiyorsun
P: görüşmek
Özgü: kim oluyorsun da seninle görüşeyim?
P: cidden mi özgü
Özgü: cidden ne
P: neyse öyle demek istedim sadece :D
Özgü: kimsin sen
P: poyraz
Özgü: poyraz ne yapıyorsun
P: hiç öyle takılıyoruz türkiyeye geldim
Özgü: ne yapayım poyraz
P: ne yani benimle buluşmayacak mısın
Özgü: neden buluşayım eski sevgilimle
P: bazı şeyleri değiştirebiliriz özgü
Özgü: olan şeyleri nasıl değiştirebiliriz poyraz
P: biliyorum kötü bir şey yaptım ama
Özgü: seninle konuşmak istemiyorum poyraz yazma
P: konuşmalıyız bence
•Görüldü✔
Mesajı okuyup telefonumu kapattım. Eğer açtığımda mesaj göndermişse onu engelleyecektim. Anonimim olduğunu sanmıştım ama o eski sevgilim çıkmıştı. Ne güzel zamanlama ama. Telefonumu yanıma atıp gevreğimi yemeğe devam ettim.
Bitirdiğimde mutfağa gidip bulaşıkları makineye yerleştirdim. Bugün yapacak bir şeyim yoktu. Dün Almasla bozuşmasaydık oraya gidebilirdim ama olan olmuştu. Alması görmeyi düşünmüyordum.
Odama gidip pijamalarımı gri eşofmanımla değiştirdim. Saçlarımı toplayıp topuz yaptım. Evet şimdi televizyon izlemeye hazırdım. Aşağı salona inip koltuğa oturdum. Sehpanın üzerindeki kumandayı alıp televiyonu açtım.
Koltukta kendimi rahat bir pozisyona sokup kanallarda gezinmeye başladım. Uzun zamandır televizyon izlemiyordum ve bu insanlar böyle şeyler mi izliyordu? Güzel bir şey bulamayınca televizyondan dizi açtım.
Bir kaç bölüm dizi izledikten sonra acıktığımı fark ettim. Çünkü canım midem bana bir şeyler demek istemiyorsa, evet acıkmıştım. Zaten sabahtan beri bir kase gevrek ile duruyordum. Mutfağa gidip neler yapabileceğime baktım.
Tek yapabildiğim buzdolabının üstüne yapıltırılmış olan pizzacının numarasını aramak oldu. Telefonumu açıp gelen hiçbir bildirime bakmayıp numarayı tuşladım.
"Merhaba ben orta boy karışık pizza söyleyecektim."
"Merhaba, tabii ki. Yanına herhangi bir içecek ister misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:ELMAS
القصة القصيرةAlmas: nasipte varsa E: ee Almas: bu kadar •Görüldü✔ İsminin elmas olmasının sebebi tabi ki de isimleri birleştirince elmas oldu hahaha defuz kitabımdan bilinir :)