2.6

6.9K 329 45
                                    

vay ilk defa hızlı oylar tamamlandı

nys tşkklr

Aslında Alması takip etmeyi düşünmüyordum ama kendi istemişti. Ben de kırmak istememiştim hahaha. Ve şu an onu takip ediyordum. Amacım onun kayıt olduğu spor salonuna ben de kayıt olacaktım dikkat çekmemek için. Sonra Alması dikizleyecektim(!)

O spor salonuna girince kapıda biraz oyalandıktan sonra ben de girdim. Etrafa baktım onu görmek adına ama bir kaç kişi dışında kimse yoktu. Sanırım soyunma odasında falandı sonuçta yeni girmişti.

Danışma gibi olan masalı yeri gördüm ve oraya adımladım. Masanın başında kas yığını bir adam vardı. Tam bir fitnesscı.

"Merhaba, ben kayıt olmak istiyordum."

"Merhabalar, tabii ne kadar süreliğine istediğinizi söylerseniz size yardımcı olabilirim."

"Sadece 1 ay ya da 1 hafta hatta 1 gün bile olabilir." diyip utangaç şekilde gülümsedim. Adam şaşkınca bana bakıyordu.

"Maalesef 1 günlük veya 1 haftalık kaydımız yok ama 1 aylığı sizin için sunabilirim."

"Tabii çok sevinirim ne kadar hızlı o kadar iyi hahahah." Adam benim bu acelemi anlamış değildi ben de anlamış değildim. Arkandan atlılar koşturmuyor ya Özgü!

"1 aylık için ücretimiz 435tl uygun mudur içinde spor hocamızda mevcut."

"Aslında spor hocasına gerek yok."

"Peki o zaman ücretimiz 250tl gibi bir fiyat oluyor."

"Tamamdır." çantamdan cüzdanı çıkarıp hemen parayı uzattım. Aletlere doğru gidiyordum ki adam beni durdurdu.

"Pardon şu formu doldurmanız gerek." elime kalemle birlikte uzattığı formu aldım kişisel bilgilerimi falan soruyordu. Hızlı bir şekilde doldurmaya başladım.

Elimdeki kağıdı uzatıp "Tamam mı?" dedim.

"Tamamdır teşekkürler hanımefendi buyrun kartınız." teşekkür edip kartı aldım üyelik kartıydı. Çantamın içine atıp etrafa bakındım. Hâlâ Alması görememiştim. Aralık gibi bir yere baktığımda tam da Almas kapıdan çıktımıştı hızlı bir şekilde arkamı döndüm.

Yavaşça etrafıma bakındım yoktu gitmişti. Derin bir nefes verip yoluma devam ettim. Şuanlık beni görmemesi iyiydi. Ama benim onu görmem lazımdı. Tekrar etrafa göz gezdirdim. Onu görmüştüm barfiks çekiyordu. Onun beni göremeyeceği ama benim onu göreceğim bir yere geçtim.

Manzaram süperdi. Dikizleyelim bakalım Almasımızı.

~¿~

1.30 saat falan geçmişti ve ben hiç bir şekilde spor yapmayıp sadece internette takılıp Almasa bakmıştım. Almas o kadar çok çalışmıştı ki kaslarının büyüdüğünü buradan görebiliyordum.

Havlusunu aldı ve silindi. Ardından omzuna atıp ilerlemeye başladı. Nereye gidiyordu şimdi bu? Sanırım spor bitmişti ve duş zamanıydı. Gülümsedim. Ben de peşinden ilerledim.

İçeri adımladığımda 2 kapı vardı mavi ve pembe aman ne klişe renklerdiniz siz! Evet mavi kapıdan girmem lazımdı umarım içeride Almastan başkası olmazdı. Cidden adım tacizciye çıkardı.

İyice etrafıma bakındım. Hızlı bir şekilde mavi kapıyı açıp içeri girdim. Ses çıkarmamak adına kapıyı yavaşça kapattım.

Etrafa bakındığımda pek kimse görünmüyordu sadece su sesi geliyordu. Gülümsedim. Evet Ela Özgü dikizlemeye gidiyoruz. Yavaş bir şekilde duş alınan bölgeye ilerliyordum. Kalbim çok hızlı bir şekilde atıyordu. Bastığımda çıkan ayak seslerinden değil de kalp atışımdan yakalanacaktım.

Birbirine karşılıklı 3 kabin vardı. Almas soldaki 3 kabinden ortasındaydı. Ayaklarını görmüştüm. Nasıl dikizleyebilirim diye düşünürken buna hazır olmadığımı fark ettim. Bir an da su sesi kesilmişti. Almas duşunu bitirmiş duyduğum sesler doğrultusunda havlusunu giyiniyordu.

Ne yapacağımı şaşırmıştım. Kapının kulbunun hareket eetiğini gördüm. Kabine de giremezdim ayaklarımı görürdü. Ama başka çarem yoktu. Tam kapıdan çıkarken kabine attım kendimi.

"Pardon?"

Ne yani beni görmüşmüydü? Bana demediğini umarak sessiz kaldım. Kapıyı tıklatdığında kalbim tekledi. Hayatımda bu kadar korktuğumu hatırlamıyordum.

"Pardon yanlış yere girdiniz sanırım burası erkekler soyunma odası."

Bir nefes verip kapıyı yavaşça açtım.

"Özgü?"

"Aa Almas!"

"Ne işin var burada?"

"Buraya spor yapmaya geldim. Sporum bitti ve duş alacaktım."

"Ne tesaadüf ben de burada spor yapıyorum. Ama terlediğini falan görmüyorum?"

"Iı şey, çok fazla yapmadım çünkü."

"Peki neden erkekler soyunma odasında duş alıyorsun?" Tek kaşını kaldırmıştı.

"Bilmiyordum. Burası erkekler soyunma odası mı?"

"Evet kapıdaki renkleri görmedin mi?"

"Ah şey ben kapıdan girerken telefona bakıyordum. Karıştırmışım."

"Peki çıkacak mısın?" diyip kapıyı gösterdi.

"Ah evet evet. Sonra görüşürüz." zoraki gülümseyip hızlı adımlarla kapıdan çıktım.

Bir daha Alması dikizlemeyi düşünmek bile istemiyordum. Zaten 2 gün sonra balo vardı. O 2 gün içinde hiç bir türlü Almasla karşılaşmak istemiyordum.

oh bitti
diğer bölümde görüşmek üzere sınır koymuyorum çünkü hazırla bölüm kalmadı. ama sınır koymuyorum diye oy vermemezlik yapmayın lütfen:)

ANONİM:ELMASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin