Dziękuję za nominację Lolcik321 :*
Trochę spóźnione, ale jest :P
No to zaczynamy:
1. W jakim miejscu (z książek) chciałabyś mieszkać? Dlaczego?
Gdy byłam mała, chciałam pojechać do Hogwartu, niestety mój list zaginął :( potem gdy podrosłam, marzyłam o tym, by okazało się, że jestem Nocnym Łowcą. Jednak i to marzenie się nie spełniło. Obecnie najbardziej na świecie chciałabym zamieszkać w Śródziemiu. Chce walczyć ze złem i pokazać, że kobiety również są dobrymi wojownikami. Chciałabym, by w moim życiu pojawił się świat fantasy. :)
2. Kto jest twoim największym idolem? Dlaczego?
Nie mam idola :) jednego człowieka lubie za coś, innego za coś zupełnie innego, ale nie mam nikogo, kogo chciałabym naśladować :D
3. Napisz coś o sobie.
Wow... nie umiem pisać o sobie, ale postaram się :P Nazywam się Wiktoria i mam 15 lat. Uwielbiam czytać książki, tańczyć, śpiewać i wkurzać przyjaciół :D Mam psa, który nazywa się Fi-fi (wiem, że dziwna nazwa). "Pomaga" mi pisać kolejne rozdziały (kładzie się na laptopie). To chyba tyle :)
4. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
Kocham słodycze :D no, ale z takich normalnego jedzenia to spaghetti (jestem makaroniarą :P).
5. Co sądzisz o tzw. "fejmach"?
Nie mam o nich zbytnio zdania, jednak uważam, że to ludzie, którzy lubią znajdować się w centrum uwagi.
6. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Szczerze to nie wiem :D Zawsze lubiłam w szkole różne opowiadania i w ogóle, a gdy przeczytałam Hobbita i Władcę Pierścieni dostałam ataku weny :P i jakoś tak się potoczyło.
7. Co cenisz sobie w ludziach?
Przede wszystkim szczerość, ale również poczucie humoru (nie wytrzymałabym z nudną przyjaciółką) :P
8. Czy dzieci w niektórych sytuacjach są mądrzejsze od dorosłych? Dlaczego?
Zależy jakie dzieci. Przykład: ja jestem najmądrzejsza :PPP (ach ta skromność). Ale na poważnie, to myślę, że instynkt dzieci jest czasami dużo bardziej rozwinięty, niż dorosłych.
9. Istnieje życie po śmierci?
Mam nadzieję, że tak :)
10. Jaki twoim zdaniem jest sens życia?
Uważam, że w życiu najważniejsza jest miłość i tego się trzymam :D
Ale się rozpisałam :o
Teraz moje nominacje :P :
-Sapper02
-KajaKajcia
-Julisiaaxd
-EtherealAstrid
-kathrismar
A oto wasze pytanka:
1. Pięć zdań o sobie poproszę :P
2. Co lubisz robić?
3. Ulubiony bohater/ka filmowa i z książki.
4. Jaki kolor lubisz?
5. Jaki przedmiot szkolny lubisz, a jakiego nienawidzisz?
6. Co chcesz robić w przyszłości.
7. Gdy zamkniesz oczy i wyobrażasz sobie świat i życie idealne, co widzisz?
Buziaki *.*
CZYTASZ
Legolas i Miriel (2)
FanfictionUWAGA!!! Opowiadanie jest stopniowo poprawiane. Rozdziały oznaczone gwiazdką (*) są już poprawione. Trzynastu krasnoludów i jeden hobbit. Niby znana historia, lecz co się stanie gdy wkroczą do niej kolejne postacie? Co, jeśli lady Galadriela ma jesz...