4.Bölüm
*İyi ki...*Duyduğum seslerle hızla İlke'nin arabada durmasını söyleyip koşar adımlarla yukarı çıkmıştım.
Sesler Duygu Abla'nın oturduğu kattan geliyordu. Duygu Abla çığlık çığlığa bağırırken çalıştığı yerin patronu olduğunu bildiğim adamın bağırış sesleri ve bir şeylerin yere düşme sesini duyuyordum.
Kata geldiğimde kapı kapalıydı ve sesler iyice yükselmişti. Hızla kapıyı yumruklarken sesler kesilmemişti.
Bir yandan da polisi arıyordum.
"***** Polis Merkezi buyrun."
"Merhaba ben ***** mahallesi ***sokak ** numaradan arıyorum. Alt kat komşumun evinden kavga sesleri geliyor. Sanırım biri onu darp ediyor." Derken bir yandan da kapıyı yumruklamaya devam ediyordum.
"Anlıyorum hanımefendi en kısa sürede oraya bir ekip aracımızı yönlendireceğim." Diyerek kapatan adam ile telefonu kenara atıp etrafıma bakındım.
Kenarda duvardan düşen bir tuğla vardı.
Hiç düşünmeden tuğlayı elime alıp kilide vurmaya başlamıştım. Zaten sağlam olmayan kilit ikinci vuruşumda kırılmıştı.
Kapının açılmasıyla içeriye dalmış ve damarlarımda akan kanın kaynamasına sebep olacak manzara ile karşılaşmıştım.
Duygu Abla kanlar eli yüzü kan içinde yerde yatarken sarhoş adam bağırıyor arada sarsak adımlarıyla tekme atıyordu.
Sinirle adamın ensesinden tuttuğum gibi geriye çekmiş ve sert bir şekilde duvara çarpmasını sağlamıştım.
Zaten ayakta zor duran adam bu darbe ile yere serilmişti. Hâlâ bir şeyler söylemeye devam ediyordu.
"Sen nasıl onunla birlikte olmazsın o*ospu?!" Dediğinde yumruğumu çenesine geçirmiştim.
Aldığı darbe ile bayılıp kalmıştı şerefsiz.
Onu boşverip Duygu Abla'nın yanına gittiğimde hemen yanına çöktüm. Neyse ki ölümcül darbeler almadan yetişebilmiştim.
Yerde yatmış karnını tutarak öylece ağlıyordu.
Dikkatle onu doğrultup önüne gelen kumral saçlarını geriye atmıştım. O sırada da polis sirenlerinin sesi duyulmuştu.
__________"Evet biz şikayetçiyiz. Müvekkilim uzun zamandır bu şiddeti görüyor ve gördüğünüz üzere darp raporları ile de belgelendi. Tabi kamera kayıtlarını da es geçmemek lazım. Remzi Çakmak'ın da gördüğünüz üzere bunun gibi bir çok vukuatı var. Bunu da göz önünde bulundurulmasını isterim. Ayrıca Remzi Bey'in tutuksuz kalması ile anında hukuki süreci başlatacağımızı bildirmek isterim." Dediğimde amir verdiğim kağıtları dikkatle inceleyip onaylamıştı.
"Bundan sonrası ile ben ilgileneceğim. Duygu Hanım'ın sorgusu bittiğinde çıkabilirsiniz." Dediğinde iyi günler dileyerek odadan çıkmıştım.
Olaydan sonra alele acele hem bizim hem de Duygu Abla'nın eşyalarını toplayıp arabaya koymuş. Ardından da annemi de sırtımda arabaya indirmiştim.
Burada daha fazla kalamazdık. Remzi'nin tanıdıkları illa ki oraya gelecekti.
Önce gelen ambulans Duygu Abla'yı kontrol etmiş ardından da pansumanlarını yapmıştı.
Bunun ardından da karakola gelmiştik. Annem ve İlke'yi arabada bırakırken ben Duygu Abla ile karakola girmiş ve yıllardır biriktirdiğimiz darp raporlarını , gizli kamera kayıtlarını kullanmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELBSTMORD •GRİ SERİSİ 2•
Ficção Geral•ARA VERİLDİ• Hukuk fakültesinden yeni mezun olmuş aynı zamanda da boksör olan bir kadın. Annesine bakıcılık , kardeşine annelik yapan , hayata karşı ne olursa olsun dimdik duran bir kadın... İzgi... Bu sarsılmaz kadının gerçek ailesi ile karşılaşma...