6.Bölüm
*Güç...*"Günaydın Ada Hanım."
Kapıda karşılaştığım Adar Bey , Adal Bey , Alaz Bey ile beraber Ada Hanım'ın odasına girmiş ve selam vermiştim.
Dün geceden beri ilk dosyam ile uğraşmış ve hazırlamıştım. Hazırladığım anlaşma bir şirket ile yapılacak ortaklığı konu alan bir anlaşmaydı fakat maddelerinin fazlasıyla ağırdı.
Ada Hanım dün gece özellikle aramış ve anlaşmanın tamamen bizim lehimize olacak bir anlaşma olmasını istemişti. Nedenini sorduğumda ise yaptıkları yasa dışı işlerden bahsetmişti. Tabii bunlar da benim işime gelmiş ve bunu da Ada Hanım'ın izini ile onlara karşı kullanmıştım.
Beni şaşırtan bir diğer şey ise bu şirketin Ada Hanım'ın ailesinin şirketi olmasıydı. Bunu da sorduğumda Ada Hanım kesin bir dille artık ailesi olmadığını belirtmiş ben ise bu meselenin onu üzeceğini bildiğimden bir daha konusunu açmamıştım.
"Gençler hiç oturmayın hemen çıkıyoruz. Erkenden işimizi halledelim." Diyerek masadan kalkmış ve bana dönerek devam etmişti.
"Her şey hazır değil mi İzgi?"
"Evet Ada Hanım , dün size özetlediğim gibi her şey. Bu sözleşme bizim lehimize olacak. Onlar zarar görse bile hiçbir şekilde biz zarar görmeyeceğiz." Dediğimde derin bir nefes alarak gülümsemişti.
"Çok güzel. Hadi çıkalım , Cantekin de bizi dışarıda bekliyor." Dediğinde dördüzleri ile de bir iki şey konuşmuş ve odadan çıkmıştık.
İlk işimin başarıya ulaşmasını istiyordum.
Hep birlikte hızlı adımlarımızla asansöre binmiş ve zemin katın tuşuna basarak beklemeye başlamıştık.
Üzerimi kontrol etmek amaçlı aynaya döndüğümde üzerimdeki siyah takım ile şık görünüyordum.
Hafif siyaha kaçan saçlarımı düzleştirmiş ve sırtıma atmıştım. Önüme düşen bir iki parçayı dikkatle tekrar sırtıma attığımda görüntümden emin olmuştum.
Elindeki siyah evrak çantasını daha sıkı tutmuş ve asansör durduğunda Ada Hanım'ın peşinden asansörden inmiştim.
Hem Ada Hanım'ın hem de benim ayağımdaki siyah stilettoların çıkardığı uyumlu ses ile fazlası ile çoğu kişinin bakışları bize dönmüştü.
Çıkışa ulaştığımızda Ada Hanım adımlarını daha da hızlandırmış ve Cantekin Bey olduğunu düşündüğüm iri yapılı , esmer adamın yanına gitmiş ve sarılmıştı.
Ada Hanım'ın sarılması ile Cantekin Bey de kollarını belime sarmış ve onu iyice kendine çekmişti.
2 kilometre öteden bile uyumlarını ve birbirlerine olan sevgilerini hissedebilirdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELBSTMORD •GRİ SERİSİ 2•
General Fiction•ARA VERİLDİ• Hukuk fakültesinden yeni mezun olmuş aynı zamanda da boksör olan bir kadın. Annesine bakıcılık , kardeşine annelik yapan , hayata karşı ne olursa olsun dimdik duran bir kadın... İzgi... Bu sarsılmaz kadının gerçek ailesi ile karşılaşma...