7

14.8K 1.2K 775
                                    

7.Bölüm
*Seni de severim.*

(Y/N : Cringe'in dibine vurduğumuz bir bölüm geldi arkadaşlar. İyi okulamalar...)

Evdeki ecza dolabından bulduğum ateş ölçer ile hızla Karan Bey'in yanına ulaşmış ve önüne çökmüştüm.

"Karan Bey izninizle ateş ölçeri koymak için elimi t-shirtünüzün içine sokacağım." Dediğimde gözünü açmadan 'hı hı' diyerek onaylamıştı.

Ondan aldığım izin ile bir elimle t-shirtün eteklerinden tutmuş diğer elimi de içine sokarak ateş ölçeri koltuk altına yerleştirmiştim.

Elim vücuduna değmediği halde sıcaklığını çok net hissediyordum.

Elimi t-shirtünden çıkartıp sıkıntıyla beklmeye başlamıştım. Karan Bey çoktan sızıp kalmıştı.

Derin bir nefes çektiğim sırada ateş ölçerin ötmesi ile elimi hızla t-shirtün içine sokmuş ve ateş ölçeri almıştım.

"Elin çok soğuk."

Kısık sesli konuşması ile ona bakmıştım. Gözleri hâlâ kapalıydı.

Gözlerim tekrar ateş ölçere döndüğünde 39.3'ü gösterdiğini gördüğümde gözlerim şokla açılmıştı.

Adam neredeyse havale geçirecekti.

"Karan Bey , kalkın bir hastaneye gidelim. Ateşiniz çok yüksek."

"Olmaz , korkarlar." Dediğinde sıkıntıyla nefes alıp düşünmeye başladım.

Vakit kaybetmeden , ayağına giydiği siyah yün çorapları tek seferde çıkarmam ile irkilmişti.

"Madem hastaneye gitmiyorsunuz , sabretmek zorundasınız." Diyerek bileğimde kalan toka ile alnına dökülen uzun saçlarını bağlamıştım.

Şu an her ne kadar komik görünse de bunu umursayamıştım.

Karan Bey hâlâ baygın gibi yatırıyordu.

Hızla mutfağa gidip bulduğum küçük bir leğene dolaptan soğuk su doldurmuş ve bir de bez bularak yanına gitmiştim.

Sirke kullanmamıştım çünkü sirkeli su ani düşüş yaptığı için sağlıklı değildi. Yavaş yavaş düşürmek gerekiyordu ateşi.

Yattığı kanepede iyice büzüşmüş , ellerini bacaklarının arasına sıkıştırmıştı.

Tekrar önüne çökerek soğuk su ile iyice ıslattığım bezi yavaşça yüzüne değdirmemle irkilip gözlerini açmıştı.

Göz göze geldiğimizde sersem gibi bakıyordu.

Onun gözünden bir kaç damla yaş düşmesini umursamadan yüzünü bez ile iyice silmiştim. Ateş yükselmesi gibi durumlarda göz yaşarması doğal bir durumdu.

Bir kaç kere bileğimi tutarak engel olmak istese de onu hastaneye götürmekle tehdit edip elimi kurtarmıştım.

Tekrar ateşini ölçtüğümde düşmeyi bırak , daha da yükselip 39.5 olduğunu görmüştüm.

Ateş düşürücü de doktor bilgisi olmadan kullanmak istemiyordum. Sonuçta alerjisi ya da ateşinin başka bir nedeni olabilirdi.

Endişe vücudumda kol gezerken elimi omzuna koyarak tekrar konuşmaya başladım.

"Karan Bey , hastaneye gidelim ateşiniz çok yükseldi." Dediğimde gözlerini açıp kızaran gözlerime bakmıştı.

"Olmaz , sen beni duşa götür." Dediğinde sıkıntıyla nefes verip kafamı salladım ve onu zorlukla koltukta doğrulttum.

SELBSTMORD •GRİ SERİSİ 2•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin