8.Bölüm
*Seni de sevebilir miyim?*Pişen çorbanın altını kapatarak minik bir tepsi hazırlamıştım. Karan Bey hâlâ uyuyordu.
Son söylediği şeyin etkisi ise hâlâ üzerimdeydi , atabileceğimi de sanmıyordum.
Şimdilik bunu sadece ateşten dolayı kafasının karışmasına veriyordum.
O sözün üzerinden saatler geçmiş , sabah olmuştu. Sabaha kadar Karan Bey'in başında beklemiş tekrar yükselen ateşini düşürmek için uğraşmıştım.
Birkaç kere uyanıp kustuğunda ise ona yardımcı olmuştum.
Sabah ise Ada Hanım arayarak bana dün anlaşma imzaladığımız şirketin elinden her şeyi alacağımızı söylemişti. Anlaşmaya yazmamıza rağmen yasa dışı işlere devam etmiş , şirketi zarara sokacak anlaşma imzalamışlardı.
Ada Hanım bunların kanıtlarını mailime yolladığında Karan Bey'in çalışma odasını kullanarak düzenlemiş ve çıktılarını almıştım.
Şimdi ise çalışma masasından bir kağıt ve kalem alarak bir not yazmış ve komidinin üzerine koymuştum.
Karan Bey , yemeğinizi hazırladım mutfakta duruyor. Lütfen bugün ne olur ne olmaz bir doktora görünün. Benim işim çıktığı için gitmek zorundayım. Uyandığınızda ararsanız sevinirim. Telefon numaramı yazıp yanınıza koydum. Ayrıca birkaç acil evrak için bilgisayarınızı kullanarak çıktı aldım. Umarım sizin için sıkıntı çıkarmaz.
Son kez uyuyan Karan Bey'i kontrol edip evden çıkmış ve kendi evime geçmiştim.
Kimseyi uyandırmadan direkt odama geçerek üzerime beyaz bir v yaka askılı bluz altıma da siyah kumaş pantolonumu geçirmiştim. Tabi siyah kumaş ceketimi de unutmamıştım.
Saçlarımı düzleştirip , siyah bantlı topuklu ayakkabılarımi da giyerek evrakları almış ve evden çıkmıştım.
Çıkmadan da Duygu Abla'ya merak etmemesi için not bırakmıştım.
Asansöre binip zemin katın tuşuna bastıktan sonra aynada kendimi son kez süzmüştüm.
Asansörde benimle birlikte üç kişi vardı. İki tane orta yaşlı kadın sohbet ediyordu.
Onları umursamadan zemin kata gelir gelmez inmiş ve binadan çıkarak arabamın yanına ulaşmıştım. Neyse ki dün akşam Alaz Bey arabamı göndermişti.
Kilidi açıp bindiğimde hızla çalıştırmış ve gaza basmıştım. Arabayı gören güvenlik zaten kapıyı açmıştı.
Normal hızla 1 saate gideceğim yolu , yollar boş olduğu için hız yaparak yarım saatte gitmiştim.
Arslanoğlu şirketinin önüne geldiğimde arabamı kenara park etmiş ve inmiştim.
Ada Hanım çoktan gelmişti. Yanında da dün sarhoş olan genç adam vardı. Neyse ki şu an ayık gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELBSTMORD •GRİ SERİSİ 2•
Ficção Geral•ARA VERİLDİ• Hukuk fakültesinden yeni mezun olmuş aynı zamanda da boksör olan bir kadın. Annesine bakıcılık , kardeşine annelik yapan , hayata karşı ne olursa olsun dimdik duran bir kadın... İzgi... Bu sarsılmaz kadının gerçek ailesi ile karşılaşma...