Czy to możliwe że teraz się w nim zakocham? Nie mogę.
Ale on całował tak świetnie...°°°
TaehyungGadałem z Ari i zauważyłem że Mei się na mnie patrzy. Postanowiłem to zignorować. Powinienem zignorować jej osobę. Jestem nauczycielem a to moją uczennicą nie powinienem jej wtedy całować. Muszę o tym zapomnieć. Tak będzie lepiej.
•••
MeiWłaśnie jadłam kanapki i gadałam z Rin która siedziała obok mnie. Wogole nie mogłam się skupić ponieważ cały czas mam w głowie pocałunek z Kim'em.
- Halo Mei słuchasz mnie wogole ? - zapytała mnie Rin machając mi rękami przed twarzą.
- Bierz te gałązki. - powiedziałam i wzięłam kęsa do buzi.
- O czym tak intensywnie myślisz ? - zapytała z miną pedofila
- O niczym. Smacznego Rin. - powiedziałam i zaczęłam jeść dalej.
Po zjedzeniu kolacji nauczyciele zaproponowali nam pójście na plażę by popatrzeć jak słońce będzie zachodzić.
Po 20 minutach byliśmy na miejscu. Słońce już prawie zachodziło. Razem z Kai'em poszliśmy trochę dalej od reszty żeby se pogadać.
Zauważyłam że Kim cały czas mi się przyglądał. Nie zwracałam na to uwagi.
Skip Time *
Wycieczka minęła. Jesteś już w domu a jutro musisz iść do szkoły. Na wycieczce Kim cały czas cię unikał a za to z Ari był ciągle. Tak jakby byli przyjaciółmi. Byłaś zazdrosna o Kim'a.
Aktualnie leżę na łóżko. Jest 01:54
Nie mogę zasnąć bo myślę o tym że Kim mnie całował a później przez resztę dni. Całe 4 dni był ciągle z Ari...Po 20 minutach udało mi się zasnąć.
Obudziłam się o 7:11.
Wcale nie chciałam iść do szkoły. Zeszłam na dół i podeszłam do mamy
- Mamo mogę zostać w domu? Źle się czuje
Mama się zgodziła.
Nie chodziłam do szkoły przez 12 dni. Nie miałam wsumie ochoty. To przez Kim'a jestem w nim zakochana a najgorsze jest to że Ariana też. Ona ciągle przez ten czas wracała do domu późno. A w domu gadała tylko o nim. Może ona się z nim umawia ?
12 dni później.
°°°
TaehyungPrzez 12 dni Mei nie chodziła do szkoły. Szczerze to się martwiłem. Może to przeze mnie. Przez te dni nie miałem wogole humoru...
•••
MeiJest 21:12 przyszła do mnie Hong poopowiadać co tam w szkole.
- Ogólnie to Pan Kim jest ostatnio baaaaaardzo wymagający i ma jakiś zły humor - powiedziała Hong.
- Okej. A Ari z nim gada? - zapytałam
CZYTASZ
My Teacher// Kim Taehyung.
Cerita PendekGłówna bohaterka to Mei ma 17 lat. Do jej szkoły przychodzi nowy nauczyciel od fizyki. Czy Mei polubi nauczyciela? A czy on ją? wulgaryzmy i sceny 🔞⚠️