8.Bölüm

7.4K 611 1.2K
                                    

Oy oy oy

Yorum yorum yorum.

Lütfen lütfen lütfen


kitapla ilgili düşüncelerinizi yazar mısınız lütfen?

Kitabımda kendi kitabınızdan bahsetmeyin.

Anlayışınız için teşekkür ederim. Oy ve yorumlarınızı beklerim.

"Acaba ilerde mutlu olacak mıyız? Yani masallar gibi hayatımız olacak mı?"dedi küçük Ceren,

O an durdum ve sadece onun korku dolan gözlerine baktım. Ne diyeceğimi biliyormuş gibi bakıyordu...ama gerçeği benim ağzımdan duymak istiyordu.

"Sana yalan söyleyip söz veremem; bu yolun sonu masallar ülkesinde ve hayaller kadar güzel bir hayat seni bekliyor diyemem."

Küçük Ceren oyuncak ayısı olan Bibi'ye biraz daha sarıldı ve başka bir soru sordu.

"Kibritçi kız masalının sonunda ne oluyordu? Lütfen bana doğruyu söyle o masalın gerçek sonunu merak ediyorum. Eğer Rüya'ya sorarsam bana yalan söyler o yüzden bana gerçeği söyle. "

"Bende bilmiyorum ki, "dedim sessizce,

Küçük Ceren kocaman gülümsemesiyle konuşmaya devam etti, "belki bizde birer masal kahramanıyız."

"Belki bir gün masalların arasına karışır ve kayboluruz,"dedim ve küçük Ceren'e sıkıca sarıldım. Kokusunu, korkusunu, gülümsemesini her şeyini içime çektim.

"Masallar gibi hayatımız olacağına, masallar gibi bizi seven bir ailemiz olsaydı keşke,"

Gözlerimi yavaşça gerçeklere dönünce gözlerimi kırpıştırdım elim halâ Yaprak'ın boğazındaydı ve herkes beni Yaprak'tan uzaklaştırmaya çalışıyordu.

Yaprak nefessiz kalan sesle konuşmaya başlayacaktı ama konuşacak dermanı bile yoktu.

O sırada küçük Rüya, bana o soruyu sordu.

'Beni öldürdüğün gibi onuda mı öldüreceksin?'

Kafamı hayır anlamında sallayarak konuşmaya başladım.

"Lütfen bana katil gözüyle bakma,"dedim ağlamaklı sesle ve ekledim "herkes baksın, ama sen bakma,"

Rüya bana biraz daha yaklaştı ve kalbimi göstererek o cümleleri sıralamaya başladı. "Sen sevilmeyi hak etmiyorsun."dedi ve ekledi "zaten sen sevmenin anlamını bilene bilmiyorsun."

Ağlamam daha fazla şiddetlendi ve yere çöküp elimle zemine vurarak bağırmaya başladım. "BENİMDE BİR KALBİM VAR." Dedim ve art arda tekrar ettim.

"Ceren kalk lütfen,"diye seslendi Mine ama onu dinleyecek ve ayağa kalkacak gücüm yoktu. Ben zaten tüm gücümü kullanmıştım.

Bazen buralardan gitmek istiyorum; uzak yerlere seyahat etmek istiyorum. Çekmecemden Doreomon çıkmasını ve geçmişteki o günlere gitmek istiyorum. Ben bu yeri hiç sevmedim ben tekrar çocuk olup kardeşimle evcilik oynamak istiyorum ve hiçbir zaman "keşke büyüseydim."demeyeceğim. Lütfen küçük Ceren'e döneyim. Annem bana hep ceza versin ama onun ayağının altından kalkmayayım. Ben gerçek annemi istiyorum. On senedir ona hasretim.

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin