Lütfen yıldız kutusunu turuncu renge boyayalım.
Emek veriyorum sizde yeni bölüm istiyorsanız oy ve yorum yapın. Kitapla ilgili yorumlar yapın. Yeni bölüm filan demeden önce bölümle ilgili yorum yapın.
Tekrar söylüyorum BÖLÜMLE İLGİLİ YORUM YAPIN HEMEN YENİ BÖLÜM FİLAN YAZMAYIN. BEN HİÇ YORUMLARINIZI OKUYAMIYACAK MIYIM YA?
Kitap nasıl?
Multi:Bir beyaz orkide
Sevgili masalcıklarım iyi okumalar;
...
Gizem'in anlatımıyla
kafamı cama yaslayarak dışarıyı seyrediyordum Mine yanımda oturuyordu ve o güzel sesiyle şarkı söylüyordu onun güzel sesi hep içime huzurla kaplamıştı. Kayra ve Emir kendi hallerinde konuşuyorlardı.
Küçükken bunların hep sevgili olacaklarını inanırdım. Çünkü birbirine çok yakışıyorlardı.
Kayra zaten Emir'e aşıktı ve hâlâ aşık olduğunu biliyordum, çünkü gözlerinde o aşkı görebiliyordum.
"Emir, sen Ceren'den hoşlanıyor musun?"dedi Mine, Emir'e bakarak.
Emir dikiz aynasından Mine'ye bakarak "Hayır hoşlanmıyorum! Ayrıca tipim değil."
"Ama ikiniz birbirinize çok yakışıyorsunuz, ayrıca bence sen Ceren'e aşık olacaksın."
Emir arabayı durdurdu ve Mine'ye dönerek "O KIZ hakkında konuşmayı kes," diye bağırınca Mine korkuyla yutkundu. "Neden kızdın ki şimdi?"
Emir derin nefesler alarak sakin kalmaya çalışıyordu ama Mine, Ceren hakkında konuşmaya devam ediyordu. Gözlerim Kayra'ya kayınca gözlerinde o siniri gördüm. Ceren'e olan siniri.
Kayra kıskanıyordu.
"Mine bence o kız hakkında konuşmayı kes,"diye söyledi Kayra,
"Neden?"
"Çünkü o kızı doğru düzgün tanımıyoruz."
"Ben tanıdım. O senin gibi kötü niyetli değil. O kardeşinin ona hediye ettiği bilekliği asla başkasına vermez."
Kayra bu sözlerden dolayı susmayı tercih etmişti. Susması daha iyiydi onun için yaptığım bilekliği sadece onun için yapmadım hepimiz için yaptığım bilekliği o kıza verdi ve şu an o kız yani Ceren'den nefret ediyordu. Onu yanımıza getiren oydu Oysaki! Bizi tanıştıran oydu. Şimdi ne olmuştu da kızdan nefret etmeye başlamıştı? Ha! Tabii, çünkü Ceren ve Emir birbirine yakınlaştığı için, Emir'in o kızla uğraşması sinirini bozuyordu... Emir ise hâlâ sinirini kontlor etmeye çalışıyordu. O da Ceren'in ismini duyunca rahatsız oluyordu. Özellikle Mine'nin o imalı bakışları ve konuşması Emir'i her zaman sinirlendirirdş küçükken bilene Mine ne zaman Emir'in yanında bir kız görse hiç imayla bakmazdı ama Ceren hayatımıza girdiğimizde beri bu imalı bakışlarına Emir hep maruz kalıyordu. Ona özel tasarlanan odasına hep Ceren ve Emir'in fotağraflarını yan yana asıyordu.
Emir arabayı sessiz bir şekilde sürerken Kayra endişeli bir halde tırnaklarını kemirmekle uğraşıyordu. Küçükken de hep böyleydi endişelense hep tırnaklarını kemirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM KOLEJ
ChickLitCeren geçen seneden beri bulunduğu ortamdan sıkıldığı için kendini okuldan attıracak büyük şeyler yaparak kendini okuldan attırır ve annesinin zoruyla Yaman Kolejine gider. Okulun sahibi Emir Yaman'ın ayakçısı olmak zorunda kalır. Aşk, dostluk, mac...