Emek için oy ve yorum
Oy ve Yorumu bol bol yapın lütfen.
Destek olun lütfen,
Lütfen iki kitabada destek olun.
İsta hesabım Zgi_zem
~🍓~
Ayşe hanım kocasının tabağına yemek doldurarak yerine oturdu. Çocuklar ileride lego oynuyorlardı.
Mustafa Bey bu sessiz ortamda yemeğini yerken oğlu Emir'in sesi duyuldu. "Baba bugün okuldan 100 TL istediler. Camı yenileyeceklermiş."
Mustafa Bey omuz silkti. "Cam mı değişecek iyi değiştirsin müdür"
Çetin elindeki kırmızı legoyu yerine koyarak konuşmayı o sürdürdü. "Müdür parayı senden istedi. Eğitime katkın olsun biraz,"
"Camı siz mi kırdınız? Doğruyu söyleyin"
Emir kendini hızla savunmak amacıyla ellerini havaya kaldırdı."valla ben kırmadım.Çetin kırdı."
"Ama okuldan bir çocuk gözümün önünde Gizem'i itti bende sinirlendim çocuğu camdan aşağı fırlattım. Merak etme sadece kolu kırıldı."
Mustafa Bey, 'ya sabır' çekerek yemeğine geri dönecekken yüksek bir çığlık sesi duyuldu.
"Mustafa amca, Çetin bebeğimi kırdı. Ben bebek istiyorum.Bana bebek al."
Mustafa amca,Çetin'e ters ters bakarak konuştu "bende birazdan onun kafasını kıracağım."
"Kafamı mı kıracaksın? Eğer sen kafamı kırarsan ben okula gidemem. İyi o zaman. Kır Mustafa amca,"dedi Çetin oturduğu yer minderinden kalkacakken Gizem onu durdurdu "otur oturduğun yerde,"dediğinde Çetin söz dinleyip yerine oturacakken etrafına bakındı. "Sorması ayıptır Mete ve Gözde nerede?"diye sorduğunda Mustafa Yaman elindeki çatalı bırakıp çocuklara döndü. "İkiside cezalı sabaha kadar bahçede duracaklar." dediği an yeni aldığı son model arabanın alarmı çalındığında oturduğu yerden kalkıp bahçeye çıktığında arabanın içinde Mete ve Gözde'yi görünce sinirle bağırdı. "Ne işiniz var orada? Hemen inin."dediğinde Gözde Mustafa Yaman'a dil çıkarttığında Mete gülmemek için dudaklarını dişledi. Dayak yemek istemiyordu.
"Arabadan inmezseniz sizi çok fena yaparım."dediğinde Gözde ağlamaklı bir ses tonuyla konuştu. "Mustafa amca biz ikimiz senin düşmanın değiliz bize düşman gibi davranmaktan vazgeç, karnımız aç, üşüyoruz." dediğinde Mustafa Yaman hiç oralı olmadı, empati kurmadı onun yerine "ne haliniz varsa görün?"deyip arkasını dönüp gittiğinde Mete'nin sesi duyuldu. "İyiki torunun kayıp eğer burada olsaydı onada zulüm ederdin." ve o an Mustafa Yaman geriye dönerek arabaya doğru ilerledi ve arabanın kapısını açıp Mete'nin yakasından tuttuğu gibi arabadan çekip çıkarttı.
"Sen ne yüzle torunumun adını ağzına alırsın."deyip Mete'ye tokat attığında Mete güçsüz bedeniyle yeri boyladığında Mustafa Yaman art arda Mete'nin karnına defalarca tekmeler atarak sinirini çıkartmaya çalıştı. "Benim torunumun babası belli dedesi belli, senin baban bilene belli değil. Oruspu annen hangi adamın altına girip seni yaptı."dediğinde Mete 'nin cılız sesini duydu. "Lütfen tekme at ama annem hakkında kötü şeyler deme,"
Gözde arabadan hızla inerek Mustafa Yaman'ın bacağını tuttuğu gibi ısırdığında Mustafa Yaman acıyla Gözde'yi itip ayağını ovuşturmaya başladığında Gözde yerde acıyla yatan kardeşi Mete'yi kaldırarak elini tuttu. Sonra Mustafa Yaman'a döndü. "Benim kardeşimin canını yakamazsın." Deyip küçük ayağıyla Mustafa Yaman'ın karnına tekme attı. Sonra Mete'ye geri döndü. "Sen korkma Mete, ben olduğum sürece kimse senin canını yakamaz."dediğinde Mete kollarını kardeşi Gözde'ye sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM KOLEJ
ChickLitCeren geçen seneden beri bulunduğu ortamdan sıkıldığı için kendini okuldan attıracak büyük şeyler yaparak kendini okuldan attırır ve annesinin zoruyla Yaman Kolejine gider. Okulun sahibi Emir Yaman'ın ayakçısı olmak zorunda kalır. Aşk, dostluk, mac...