15. BÖLÜM

3.6K 396 1.2K
                                    


Oy ve yorumlar çok olsun

İki bölüm attım. Ona göre kıymetimi bilin.

Matematik dersinde hoca sınavla ilgili konu işlerken ben kafamı sıraya koymuş uyku moduna geçmiştim. Matematiği sevmediğim için hocanın dediklerinden hiçbir şey anlayamıyordum.

"Ceren kafanı kaldırda buraya bak." duymamızlığa verdim.

"Çetin sıra arkadaşını dürt,"

"Hocam benden ayıp ayıp şeyler istemeyin."

"Oğlum ne saçmalıyorsun? Sıra arkadaşını dürt,"

"Hocam ben kimseyi dürtemem hem gelecekteki karım kıskanır."

Hoca ya sabır çekerek bizim sıraya doğru geldi ve beni dürtererek "Ceren kalk. Burası uyuma yeri değil." tekrar kalkmadım. İnat değil miydi?

"Ceren kalk yoksa müdürü çağırıyorum."

"Hocam Ceren neden kalkmıyor?"

"çocuklar sakin olun hemen Fatma hocanızı çağıracağım."

"Hocam acele edin, kardeşimi kaybedemem."

"Hocam, Fatma Hoca burada yok."dedi Kayra

"Ne demek yok lan? Kardeşim ölüyor." dedi Çetin

"Çetin saçmalama Ceren'in öldüğü filan yok."

"Ondan mı ölü gibi uyuyor."

Ölüler nasıl uyur ki Çetin?

Kulağımın dibindeki seslere daha fazla dayanamayarak gözlerimi açıp "Sabahtan beri başımın dibinde vır vır vır konuşuyorsunuz"

Çetin beni kendine doğru çekip sıkıca sarıldığında afallandım ve sonra bende ona sarıldım. "Benim senden başka kimsem yok. Habersiz ölme,"benimde yoktu be Çetin, ikimizin ikimizden başka kimsesi yoktu. Ay grubunu dostu olarak görüyordu beni ise kardeşi olarak...

"Bir dahakine haber veririm." dedim. Çetinden ayrıldığım sırada Aysun hoca sinirli bir şekilde bana bakıyordu.

Şirince gülümsedim "nerede kalmıştık?" Hoca hiçbir şey demeden konuyu anlatmaya devam etti. Gözlerimden akan uykuya direnerek hocayı dinlemeye başladım. Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu sıranın altından alarak alta koydum ve gelen bildirime tıkladım. Mesaj Mine'den gelmişti.

'Gönderen;Suç ortağım
Ceren tenefüste ikisini okulun deposuna kapatacağız.'

Gönderilen;Suç ortağım
Tamam baby'

Mesajı yollayıp telefonu sıranın altına koydum.

Emir'in kafasını sıranın üzerine koyup uyuduğunu görünce sinirle ayağa kalktım "Hocam Emir arkadaşımız uyuyor." Hoca kafasını Emir'e çevirerek Emir'in oturduğu sıraya doğru ilerledi ve tahta kalemiyle Emir'i dürterek "kalk kalk. Okul babanın diye, herkesten üstün değilsin." İlk defa bir hoca bu duruma dur dedi, elimle hocayı alkışlayarak "helal be hocam." Dedim. Hoca sinirle bana bakarak "Ceren çeneni kapat." Ağzıma hayali fermuar çekerek sustum.

Emir'e kızgın olduğum için Mete'nin yerine geçmiştim...

Emir gözlerini açıp karşısında dikilen Hocaya bakıp özür diledi ve ardından ayağa kalkarak sınıftan çıktı. Çocuktaki rahatlık keşke bende olsa.

Çok geçmeden tenefüs zili çalınca yanımda oturan Çetin'i kolundan tutup ayağa kaldırdım. "Sana bir şey göstereceğim."

Çetin kafasını sallayarak benim gittiğim tarafa doğru yürümeye başladı. Merdivenlerden aşağı inerek okulun bodrum katına geldik. "Ceren burada ne işimiz var?"

BİZİM KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin