Oylarınız çok olsun.Yorumda bol bol.
Kitabın konusu nasıl? Güzel gidiyor mu?
İstagram hesabım Zgi_zem takip etmeyi unutmayın.
Ha, bu arada tiktokta Bizim Kolej'le ilgili editler yapabilirsiniz ama hem beni etiketleyin hemde kitabı.
Bol bol yorum yapın rica ediyorum destek olun,
Dün wattpadde bir sıkıntı yaşadım taslaklardaki tüm bölümler gitmişti onunla uğraştım. Çok şükür geri getirebilirdim. Ama wattpadde güvenilmez her an her şeu olabilir keşke açılsa,
Gizem Yaman
Çetin'in anlatımıyla
İçki şisesini kafamdan aşağıya boşaltacakken aklıma Gizem'le konuştuğum an geldi.
Gizem'in en sevdiği vişneli kekten yapıp ona seslendim."Gizem hadi gel güzelim, senin için vişneli kekten yaptım."
Gizem vişne kelimesini duyunca koşarak mutfağa gitmişti ve yaptığım keki hızla eline alarak yemeye başlayınca gülümsedim.
"kuru kuru yeme," diyerek vişne suyunu verdim.
"Çetin benimleyken ağzına uyuşturucu ve alkol bilene sürmedin."
"Sen sevmiyorsun diye eve bilene almıyorum." dedim ve dudağının kenarında duran keki alarak gülümsedim.
Anılar uçunca sırıttım "Sen gidince eski alışkanlıklar geri geliyormuş desene," diyerek alkol şişesinin dibini bitirdim.
Ağzım yanarken yüzümü buruşturdum ama ağzımı önemsemeyerek ikinci şişeyi bitirdim.
"Ceren için senden ayrı kalmak çok kötü bir histi." diyerek Gizem'in fotoğrafına bakıyordum.
Gizem gerçekleri öğrenmişti ama yanına gidip yüzüne bakacak yüzüm yoktu. Ceren, Emir'le yemeğe çıktığı için evinde de kalamazdım. Mustafa amca zaten beni hem mirasından men etmişti hem de evinden koymuştu. Sırf Ceren'i koruduğum için herkes bana cephe almıştı ama bilmiyorlardı ki ben Ceren'i, onun yerine koyduğumu.
Kayra pisliğinin adam tutup Ceren'i bıçaklattığını en başından beri biliyordum ve bunun için polise gitmiştim ama anlattığım hiçbir şeye inanmamışlardı, inanmadıkları gibi beni sorgu odasında dövmüşlerdi. Neden dövdüklerini çok iyi biliyordum. Babam, onların ailesinin evine ateş düşürmüştü. Benim babam törerist diye cezasını bana yüklemişlerdi.
Törerist çocuğu.
Polisler bana inanmadığı için bizimkilerede anlatmadım. Korktum, onlarda bana inanmayıp beni döverler diye korktum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM KOLEJ
Chick-LitCeren geçen seneden beri bulunduğu ortamdan sıkıldığı için kendini okuldan attıracak büyük şeyler yaparak kendini okuldan attırır ve annesinin zoruyla Yaman Kolejine gider. Okulun sahibi Emir Yaman'ın ayakçısı olmak zorunda kalır. Aşk, dostluk, mac...