Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İg hesabım Zgi_zem
Kitabı yayınladığım zaman yeni bölüm filan diyin ama kitaba da yorum yapın satır arası yorumlarınızı belirtin.
Multi Emir Yaman
Karşımdaki kişiler birbirlerine aşkla bakıyorlardı. Çetin gerçekten Hira'ya aşık mı olmuştu? Yok canım, Çetin'den bahsediyoruz.
Hira halâ Çetin'in elini tutmaya devam ediyordu. Sanki bıraksa Çetin onu bırakıp gidecekti. Keşke gitse
Gözlerim Gizem'e kaydı. Gözlerinde o hayal kırıklığını gördüm. Ağlamak için dolan gözleri onun bir hıçkırığına bakıyorlardı.
"Gizem iyi misin?" dedi Hira alttan alta sırıtarak.
Çetin başını Gizem'e çevirerek "İyi olacak herhalde, onun istediği oldu artık onu kardeşim olarak görüyorum."dedi nefret edercesine
Hira kıkırdayarak Çetin'in yanağından öptü "aşkım benim"
Gizem yumrukları sıkarak sinirli gözlerle onlara bakıyordu. Sonra aklına bir şey gelmiş olmalı ki! "Çetin telefonunu bana versene Hira sen de ver"
"neden vereceğiz?" diye sordu Hira.
"soru sorma" işte benim idolüm
"tamam," dedi ve telefonu verdi. Çetin'in telefonunu tekrar istedi fakat Çetin vermek istemiyordu. Gizem zorla Çetin'in elindeki telefonu aldı ve bir şeyler yapmaya başladı.
"Ne yapıyorsun?" diye soru sordu Çetin.
Gizem iki dakika sonra iki telefonu bize doğru göstererek "isimlerinizi kaydettim. Birbirinizi aşkım diye kaydettim."
"Gizem güzel bir düşünceymiş"
Gizem gülümsedi ve kendi telefonunu göstererek "Çetin ben senin adını değiştirdim sende benim ismimi değiştir bazıları kıskanabilir."
"ismimi ne yaptın?"
Gizem gözlerini sabit tutarak 'O bir yalancı' diye kaydettim sende beni 'yalanına inandırdığım kız' diye kaydet uyumlu olsun. Çünkü bundan sonra senden sadece nefret edeceğim. Alt tarafı seni kardeşim olarak görüyorum dediğim için benim yerine şu kendini beğenmiş kızla sevgili oldun. Çetin bu sefer gerçekten senden nefret etmeye başladım."
Gizem içindeki nefreti biriktirip birden Çetin'in suratına vurmaya başlamıştı."Neyin siniri bu Gizem? Ben sana durmadan seni sevdiğimi söyledim ama beni tersleyen sendin. Ne sandın sonsuza kadar peşinden koşacağımı."Dedi Çetin sesinden nefret vardı. Ya da öyle çıkmasını istiyordu.
"Çetin, bu saçma olaya son verip Gizem'den özür dile."dedi Emir. Bu niye her boka karışıyor?
"Neden özür dileyecekmişim. Asıl onun benden özür dilemesi gerek."
Mine araya girerek "Emir, şu an Çetin'in aklı pek yerinde değil. Sakin olalım lütfen."dedi. Bu kız hep ortalığı sakinlestirir miydi?
"Aklım yerinde, ben Hira'yı seviyorum ve ben dün gece çıkma teklifi ettim. Sürekli senin bitmek bilmeyen kızmalarınla uğraşamazdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM KOLEJ
ChickLitCeren geçen seneden beri bulunduğu ortamdan sıkıldığı için kendini okuldan attıracak büyük şeyler yaparak kendini okuldan attırır ve annesinin zoruyla Yaman Kolejine gider. Okulun sahibi Emir Yaman'ın ayakçısı olmak zorunda kalır. Aşk, dostluk, mac...