Hello Masalcıklarım.
Oy verin yorum yapın
Bölümleri atlaya atlaya okumayın.
Bu bölümden sonra yeni bölüm hemen istemeyin. Midemin ağrımasıyla yazdım.
Bir de çığlık kitabından ilk iki bölüm bizim kolej evreniyle birleşil ama burada aynı evreni yazmayacağım.
Yarın okullar açılıyor. Bu sene çok güzel bir sene geçirirsiniz. Zorbalık yapmayın ama birisi zorbalık yaparsa sizde onu zorbalayın... Şaka şaka öğretmenize söyleyin.
İstagramdan takip eder misiniz çilekli sütlerim. Takipçim çok az.
Zgi_zem
"Gizem canım elma çekti." Mete'nin kurduğu cümleden sonra Gizem gözlerini okuduğu kitaptan kaldırıp Mete'ye baktı. "Evde yok mu?"diye sordu.
Mete kafasını olumsuz anlamda salladı. "Hiç, yok."dediğinde Gizem ayağa kalkıp kitabını masaya koyuverdi. "O zaman Rafet amcanın bahçesinden elma toplayalım." Rafet amca 65 yaşında emekli matematik öğretmeniydi. Bahçesinde bir sürü elma ağaçları vardı. Elma ağaçlarından bugüne kadar bir tane bilene elma almamıştı. Karısı elma ağaçlarının altında vefat ettiği için elma yemeye tövbe etmişti. Mete'nin elma sevdiğini bildiği için ona 'canın ne zaman elma çekse benim bahçede yiyebilirsin.'derdi. Ve bugün Mete kardeşi Gizem'le o bahçeye gidecekti.
Rafet amca evini orta yaşlı bir adama kiralayarak köyüne gitmişti. Komşularının dediklerine doğru orta yaşlı adam sadece ihtiyaçları olduğu zaman dışarı çıkıyordu ve çok tuhaf davranıyordu. Kız çocuklarından nefret ederken erkek çocuklarına çok düşkündü.
"Çetin'e haber verip geliyorum."diyerek mutfağa Çetin'in yanına koştu Mete,
Çetin mutfak masasında muzlu sütünü içerek boyama kitabını boyuyordu.
"Çetin biz Gizem'le Rafet amcanın bahçesinden elma alacağız."
Çetin elindeki sarı kalemi bırakıp Mete'ye döndü. "Boş ver gitme. Mustafa amcaya söyleriz o alır."
Aslında korkuyordu. Gözde gideli iki hafta olmuştu ve Mete'de onu bırakır diye korkuyordu. Mete'nin hep gözünün önünde olmasını istiyordu.
"Gizem'de gelecek. Beni merak etme."
"Gizem gelecekse olur."Dedi sandalueainden kalkıp Mete'ye sıkıca sarıldı.
Mete ondan ayrılıp. "Çetin akşama geri döndüğümde elma partisi yaparız."
"Tamam,"
Mete mutfaktan ayrılıp dış kapıda onu bekleyen Gizem'in yanına giderek botlarını giydi ve üzerine kahverengi montunu geçirdi.
"Mustafa amca bu saatte dışarı çıkmamıza kızıyor. O yüzden çok hızlı olmalıyız. O gelmeden buraya gelmelyiz."
"Tamam, Gizem."
İkisi evden çıktıktan sonra Rafet amcanın bahçesine doğru yürümeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM KOLEJ
ChickLitCeren geçen seneden beri bulunduğu ortamdan sıkıldığı için kendini okuldan attıracak büyük şeyler yaparak kendini okuldan attırır ve annesinin zoruyla Yaman Kolejine gider. Okulun sahibi Emir Yaman'ın ayakçısı olmak zorunda kalır. Aşk, dostluk, mac...