,, sice tu mám spoustu práce s papírováním, ale můžeš mi všechno říct. Od té doby co se stalo to s Avengers se s Tonym nedá moc mluvit" řekla Peper a posadila se naproti mě.
Já ji začala vše vysvětlovat. Od toho jak otec nechal mě a Wandu zavřené jak ve vězení. Jak nás Clint přišel dostat ven a co nám řekl Steve. Jak jsem bojovala s vlastními rodiči. A už vůbec nepočítám její reakci když jsem ji řekla o té postřelené noze.
,, Věděla jsem že byl Tony velký egoista, ale že pořád je" odpověděla s pusou otevřenou do kořán
,, A teď jsem se dozvěděla, že je máma nezvěstná, ačkoliv mi slíbila že se o mě postará" dodala jsem a vzala si ze stolu čokoládovou sušenku.
,, A pokud to chápu dobře, teď tu bydlet nechceš?" Zeptala se
,, Ne. Ty jsi pryč, na tátu se nemůžu ani podívat. Máma zmizela Roudy je rád že dýchá a hopsal je k smrti vyděšený kam jsem zmizla" řekla jsem a dala si další sušenku.
,, No, s Roudym to není až taková pravda" podívala se na mě Peper
,, Jak to myslíš?" Udivila jsem se.
Myslela jsem že je v nemocnici a že nebude dlouho chodit.
,, Leží u sebe v posteli a čeká, až bude mít Tony čas. Vymyslel mu pomoc k chození. Ještě to ale nestihli vyzkoušet.
,, Vážně!?" Vyhrkla jsem s o trochu lepší náladou
,, Ano. Tak běž" odpověděla Peper s úsměvem.Moc dobře poznala co jsem chtěla udělat. Chtěla jsem běžet za Roudym a pořádně ho obejmout. Chtěla jsem ho vytáhnout z postele a vyzkoušet s ním ten nový vynález, co mu má usnadnit návrat na nohy.
Vběhla jsem do pokoje a Roudy seděl v křesle a četl si nějakou knihu.
,, Jamesi" řekla jsem a usmála se.
Jeho křestním jménem jsem mu smělá říkat jen já. Jako malá jsem mu ale říkala strejdo
,, Kathrine" udivil se, ale na tváři měl úsměv.Přiběhla jsem k němu a objala ho.
,, Díky bohu. Jsi v pohodě" vydechla jsem úlevou.
,, To vše jen díky tobě. Prý bych byl mrtví, kdybys tam nebyla" připomenul mi a dal mi ruku na rameno
,, Děkuju" dodal upřímně
,, Tak máš šťastný den. Dnes ti jdu pomoct znovu".......Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
Po delší době jsem tu zase🤍
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...