Mezitím co táta a Steve stáli u obrazovky, já a Bucky jsme jen z dálky přihlíželi.
Na videu bylo auto po nehodě a motorka, která tam po chvíli přijela.
Vše se stalo 16. Prosince.Bucky, který se na to ještě před chvílí díval sklopil pohled. Na videu byl vidět děda, babička a Bucky. V životě jsem neviděla horší video.
Když konečně skončilo, táta se se vší zlostí otočil k Backymu a prutce sebou trhl. Já si automaticky stoupla před Buckyho, protože jsem věděla že to nebyl on, kdo vraždil.,, Věděl jsi to?" Zeptal se táta Steva
,, Ne že to byl on"
,, Nelži!"
,, Ano, věděl" Za těmito slovy už bylo jen ticho a chvíli se nic nedělo. Ne do té doby než se táta pustil do Steva.
To se samozřejmě nelíbilo Backymu a tak mě odstrčil a vystřelil po něm. V tu chvíli jsem věděla že to všechno bylo v háji. Veškeré naděje na jejich usmíření zmizeli a to jenom díky jednomu videu.Než jsem se vzpamatovala, Steve už měl spoutané nohy a Bucky byl přiřazený ke zdi. Snažil se zabránit tomu, aby mu táta neustřelil obličej.
,, Dost!" Vykřikla jsem a poslala ohnivou kouli na jednu z podpěr nádrže, která tam byla. To od sebe pomohlo oddělit všechny tři, aby se navzájem nepobili
,, Barnesi! Uteč!" Podívala jsem se na něj a ukázala na dveře. Ty se ale snažil zatarasit táta.
Než jsme se Stevem stihli něco udělat, také nám zatarasil cestu.,, Co teď budeme dělat!" Vykřikl Steve a odrazil štít od kamenů.
,, Jeden nápad bych měla" podívala jsem se na něj a pomocí magie začala kameny zvedat a odhazovat stranou.
Když jsme vběhli za nimi, bylo to přesně na čas. Nebýt nás už by mohlo být po Buckym.,, Tohle ho jen tak nepřejde. Zmiz!" Řekl Steve a opět poslal Buckyho pryč.
Mezitím co Bucky šplhal nahoru a já se rozhodla že zmizím s ním, se ti dva prali dole.Než jsme stihli vylézt, táta vystřelil na poklop a tím nás zase oba shodil dolů.......
Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...