Uplynulo pár dní od našeho incidentu ohledně Sokovijské smlouvy. Jak už jsem řekla, Wanda a Vision jsou spolu a nejspíš jsou víc než šťastní. Benner zmizel dávno před tím a Thor se vrátil na Asgard. Natasha pořád utíká Rossovi a Steve se někam odklidil.
Mezi mnou a tátou to teď není lehké. Vrátil se k Peper a mně nezbylo nic jiného než jít s ním. Vlastně mi to nevadí mám ji ráda, ale musím se koukat jak ji ničí vztah mezi mnou a tátou.
Sedíme společně u večeře. Vařila jsem já protože jsem nechtěla do restaurace. Peper se chvíli baví se mnou, pak s tátou ale vlastně ne s oběma naráz.
,, A co kluci. Našla sis už nějakého?" Když se na tohle Peper zeptala, trochu ve mně hrklo
,, Jo našla, vlastně dva. Jednomu je patnáct a Steve na něj málem schodil letadlo no a tomu druhému je tak sto šest a zabil mi prarodiče. Nevím co je lepší" odeznělo mi v hlavě a byla jsem nadšená že tu není Wanda aby si to přečetla.
,, Ne, ještě ne" odpověděla jsem a úsměvem a dala si do pusy sousto.Táta se tomu ale zakuckal.
,, Já bych neřekl že nemá, protože během toho co jsem se pral s Rogersem ona si měnila sliny s Barnesem!" Vykřikl přes celý stůl. Nechápu proč to dělá, ať si na mě křičí jak chce. Jenom ať do toho nezatahuje Peper.
Místo toho abych se s ním dohadovala jsem se zvedla a šla směrem ke schodům.
,, Kam jdeš zlato?" Zeptala se Peper vyčerpaně.
,, Přešla mě chuť tak si půjdu lehnout" pousmála jsem se a vyběhla schody do mého pokoje.Petera jsem neviděla dost dlouho a už mi chybí.
Seděla jsem u sebe na posteli a přemýšlela jestli mu mám zavolat nebo ne. Nevěděla jsem jestli mi to vůbec zvedne. Dva týdny jsem se neozvala a teď tomu asi nepomůže jeden hovor nebo zpráva.
Nakonec jsem to ale zlomila.SMS:
,, Ahoj Hopsale. Chci se omluvit, ale měla jsem teď vážně náročný období a už vím že bez tebe jako kamaráda to nebylo o moc lepší. Chybíš mi.
Páčko ve škole Parkere.
Kathrine...Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
I'm back!!!
Děkuji za vaši trpělivost a neklesající aktivitu. Moc si toho vážím a všechny vás miluju. Můžu vám slíbit že jedna kapitola bude max do dvou dní....+ Píšu nový příběh ohledně teenwolf. Budu ráda za každé nakouknutí nebo jakýkoliv nápad a celkových úpravách ❤️❤️
ČTEŠ
Why Always Me
Fiksi Penggemarjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...