Reklamlar!

52 11 14
                                    


Akşam üzeriydi ve karnım gurulduyordu. Ve kendime yumurta kırmaya dahi üşeniyordum. Ayağa kalktım ve mutfağa geçtim. Aslında alfredden rica edebilirdim fakat adam saatlerdir temizlik yapıyor. Ona da yazık.

Bir umut buz dolabını açtım ve onu gördüm. Çikolata!

''Hey! Bak bana...'' Çikolatayı elime aldım ve önüne baktım. Bitter, en sevdiğim. ''Gözü kara-''

''Peri o benim çikolatam!'' Tim sinirle konuştu. Çikolatayı havaya kaldırdım.

''Madem seni çok istiyorlardı... Öylece ortaya koymasalardı.'' Tim iyice sinirlenmişti. ''Ver onu bana.'' Çikolatayı göğsüme bastırdım.

''Aldım bir kere geri vermicem. Aşığım, mutluyum, vazgeçmiycem!'' Ellerini gözümün önünde salladı. ''Dolaptan yeni çıktı o peri. Taş gibidir. Onu bana ver sana yenisini alalım.'' Çikolatayı göz hizama çıkardım.

''Sen benim için doğdun! Hemen mi benden soğdun? Güldürme beni nolur...'' Elimden çikolatayı almaya çalıştı. Ama son anda kurtuldum. ''Hem neden aldın onu?'' Basit.

''Ben, birde hayallerim. Bindik bir gemiye kaptansam ben yine-'' Sözümü kesti. ''O bu dünyadaki son çikolata değil peri.'' Çikolataya sarıldım.

''Dünyanın sonuna doğmuşuz! Ya da ölmüşüz de haberim yok! İyi bilirdik derler elbet ardımdan, bundan büyük bir yalan yok!''

Çikolatayı tam salmıştım ki tim elimden kaptı. ''Sonunda.'' İşte şimdi tüm hayallerim yıkıldı, ühü!

''Ne arayın, ne de sorun! Ölsem mezarıma gelmeyin! Gelmeyin de gelmeyin! Bir daha geri gelmeyin! Ne arayın ne de sorun! Ölsem mezarıma gelmeyin!''

Tim mutfaktan çıktı. Fakat salise bile geçmeden geri kafasını uzattı. ''Ailecek film izleyeceğiz. Gel sende.'' Sonra göz kırptı. ''Kovboy filmi.''

Bir anda yerimden sıçradım ve ardından topukladım.

''Ovv vovv çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar! Amerikanlar! Eskidi bunlar! Törkiş kovboylar!''

*****

Sabahtan bu yana bu sahneyi kafamda kurgulayıp kendi kendime gülüyorum. Hhjdj

Canım sıkıldı ve bunun için daha fazla bekliyemedim ve ortaya reklam yapayım dedim.

Sjjsbdbd

Abi kesinlikle benim canım sıkılmamalı!

He bu arada tepemdeki videoya bakar mısınız? Ben yaptım 😎

Gotham'ın Puslu Sokakları 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin