🌸Jealous🌸
.
.
.
.
.
Long Chapter : 2521 words🌸🌸🌸
Kim Sohyun memandang lelaki di hadapannya dengan bengis sekali.
"Ada apa kau datang sini? Kau tahu kan aku tak suka kau" kata Sohyun.
Wajah Yoonjae bertukar serius sebelum dia menjawab Sohyun.
"Kenapa kau nak cederakan anak perempuan aku!?" Soal Yoonjae sambil cuba menahan dirinya dari terkam Sohyun.
"Sebab aku tak nak anak kau rapat dengan anak aku" jawab Sohyun dengan tenang.
"Bwo? Kalau kau tak suka aku pun jangan libatkan anak-anak kita!" Tengking Yoonjae.
"Aku takkan suka sesiapa yang ada kait dengan keluarga kau lagi-lagi bila diorang cuba rapat dengan ahli keluarga aku" balas Sohyun.
Yoonjae pun tersenyum senget pada Sohyun pabila mendengar kata-kata Sohyun itu.
"Heh. Ahli keluarga kau cakap. Isteri sendiri pun kau tak pandai jaga"
Dalam sepantas kilatnya, Sohyun mencengkam kolar baju Yoonjae.
"Jangan libatkan isteri aku dalam hal nie. Dia bukan sesiapa lagi dalam hidup aku" kata Sohyun sambil menahan geramnya.
"Habis tu. Kenapa kau marah bila aku cakap pasal dia"
Sohyun tergamam dengan kata-kata Yoonjae itu lalu melepaskan cengkamannya.
Selepas Sohyun melepaskannya, Yoonjae membetulkan kolar bajunya lalu memandang tak puas hati pada musuhnya itu.
"Kim Sohyun. Kau manusia paling menjengkelkan dalam hidup aku"
Selepas itu, Yoonjae keluar dari pejabat itu meninggalkan Sohyun yang masih lagi tergamam itu.
--------
Setelah seminggu di tahan di Hospital, Jinyoung pun pergi ke sekolah dan semua murid amat terkejut dengan kehadirannya itu.
Walaupun banyak mata-mata yang memandang tetapi Jinyoung mengendahkan mereka dan di mindanya dia ingin mencari gadis pilihan hatinya.
"Yoonji. Ada orang nak jumpa kau. Dia tengah tunggu kau dekat luar kelas" kata seorang pelajar perempuan pada Yoonji.
Yoonji yang sedang rancak sembang bersama kawan-kawannya berasa pelik. Siapa yang nak jumpa dia?
"Weyh. Pergi jumpa orang tu. Kot la dia peminat misteri kau" usik Jiae.
"Sejak bila pulak aku ada peminat misteri nie" balas Yoonji lalu bangun dan berjalan keluar dari kelasnya.
Tanpa gadis itu sedar, mata Jimin memandangnya sehingga dia keluar dari kelas.
'Siapa yang nak jumpa dia? Taehyung? ker Jinyoung?' soal hati Jimin.
"Hoi Jimin!"
Jimin terus terhenti termenung pabila kembarnya memanggilnya.
YOU ARE READING
CRUSH [ BTS ]
Fanfiction[Slow Burn] Mengisahkan Min Yoonji iaitu satu-satunya adik perempuan kepada Min Yoongi bersahabat dengan pasangan kembar iaitu Park Jimin dan Park Jiae sejak kecil. Mereka bertiga sentiasa bersama sejak dari tadika ke sekolah menengah sehingga Yoong...