🌸Yes and No🌸
.
.
.
.
.🌸🌸🌸
Taerin memandang hairan pada Yoongi yang sedang berdiri di hadapannya.
"Kalau apa yang saya akan bagitahu lepas nie, awak terima tak?" Soal Yoongi pada Taerin.
'Aik, sejak bila dia nie berawak saya dengan aku?' soal hati Taerin
"Sunbae bagitahu la" balas Taerin dengan lembut.
"S-saya sebenarnya...s-saya suk-"
"Taerin!"
Kedua-dua orang itu memandang pemilik suara itu.
"Daniel, awak buat apa datang sini?" Soal Taerin.
Yoongi memandang Daniel dengan tak puas hati.
'Apesal mamat nie datang pulak. Kacau daun betul la' kutuk hati Yoongi.
"Saja nak teman awak dekat sini" jawab Daniel pada Taerin sambil tersenyum lalu memandang Yoongi dan mengukirkan senyuman sinis pada lelaki itu.
"Buat apa nak teman. Saya ok je duduk sini. Lagipun, Yoongi sunbae ada dengan saya" kata Taerin pada Daniel.
Kata-kata Taerin itu membuatkan Yoonhi tersenyum lebar manakala Daniel bermasam muka. Tetapi Taerin tidak perasan semua itu.
--------
"Yoonji" panggil Taehyung.
Yoonji terkejut pabila lelaki itu tiba-tiba muncul disitu.
"T-taehyung, awak buat apa dekat sini?" Soal Yoonji.
"Saya nak jujur dengan awak" jawab Taehyung.
"Jujur? Pasal apa?" Soal Yoonji semula.
"Yang sebenarnya....saya suka dekat awak"
Alangkah terkejutnya Yoonji pabila lelaki itu berkata begitu.
"Wae...kenapa tiba-tiba awak confess dekat saya nie. Awak suka saya sebagai kawan, kan" kata Yoonji yang tidak percaya dengan kata Taehyung itu.
"Aniya. Saya betul-betul suka awak sebagai seorang gadis yang dah pikat hati saya" kata Taehyung sambil pipinya merah.
"Wha-...apa awak merepek nie!?" Teriak Yoonji
'Andwae. Kalau betul dia suka dekat aku bukan sekarang masanya nak confess sebab aku dengan Jinyoung...'
"Yoonji!"
Taehyung terbeliak matanya pabila Jinyoung muncul disitu bersama mereka dengan senyuman di wajahnya.
"Jinyoung. Lama sampai" kata Yoonji.
Tetapi senyumannya yag dilemparkan kepada Jinyoung membuatkan Taehyung bertambah cemburu di hatinya.
"Mian. Saya kena siap kerja sikit dekat kelas tadi. Oh, annyeong Kim Taehyung-ssi" sapa Jinyoung pada Taehyung yang hanya terdiam itu.
YOU ARE READING
CRUSH [ BTS ]
Fanfiction[Slow Burn] Mengisahkan Min Yoonji iaitu satu-satunya adik perempuan kepada Min Yoongi bersahabat dengan pasangan kembar iaitu Park Jimin dan Park Jiae sejak kecil. Mereka bertiga sentiasa bersama sejak dari tadika ke sekolah menengah sehingga Yoong...