SPECIAL CHAPTER🎉

19 4 0
                                    

A/N : Please take note chapter nie bkn sambungan chapter sebelum nie but still related dgn storyline buku nie and this is special chapter for Yoongi birthday just for my lovely readers. Enjoy reading❤️

🌸 Birthday Party 🌸

.
.
.
.
.

🌸🌸🌸

"What!? Birthday party?" Soal Jiae. Taerin dan Jungrin memandang Yoonji yang mengangguk kepalanya pada Jiae.

"Yup. Birthday party sabtu nie dekat rumah aku" jawab Yoonji.

"Tapi birthday siapa?" Soal Jungrin.

Kemudian, Yoonji tersenyum senget pada Taerin.

"Taerin tahu siapa orang tu"

Wajah Taerin mula naik merah manakala Yoonji dan Jiae ketawa melihat reaksi Taerin itu.

"Yah! Asal aku pulak" marah Taerin.

Jungrin disitu memandang hairan pada mereka.

"Kau wajib datang Taerin. Oppa aku mesti suka tengok kau ada kat parti tu nanti" kata Yoonji lalu sambung ketawa.

Taerin hanya mencebik sahaja.

"Laaa. Hari jadi Yoongi sunbae ker" kata Jungrin.

"Ye awak. Hari jadi ketua pengawas sekolah kita. Pastikan kau dengan adik kau datang erk. Kalau tak aku dare kau untuk confess dekat crush kau" Jiae terangkat-angkat kening sebelahnya.

"Woi! Apa main ugut pulak nie" marah Jungrin.

"Tapikan kenapa sampai buat parti bagai. Setahu aku Yoongi sunbae bukan jenis yang suka parti" soal Taerin

"Ye memang dia tak suka parti tapi parti nie bukan sambut hari jadi dia je. Ada sorang lagi sambut birthday dengan dia"

"Siapa?" Soal Taerin dan Jungrin.

Yoonji pun mengeluh sebelum menjawab.

"Orang tu ialah...."

---------

"Terima kasih la sebab sudi datang birthday aku" kata Sofia sambil tersenyum yang penuh bermakna.

Taerin dan Jungrin hanya memandang gadis dihadapan mereka itu dengan wajah kosong.

"Sorry la Sofia. Aku tak sempat nak beli hadiah kau. Minggu depan nanti aku bagi" kata Jungrin.

"Its okay. Aku tak kesah. Korang datang pon aku dah terharu walaupun korang berdua agak terciduk tengok aku tadi"

Sekali lagi, Taerin dan Jungrin terdiam seribu bahasa.

Manakala, Yoonji pula yang sedang menyediakan makanan itu ternampak Taehyung bersama abangnya, Seokjin yang baru sahaja tiba.

"Oh shoot, kenapa dia datang jugak" ujar Yoonji.

"Siapa datang?"

"ARGHHH!"

Semua orang disitu memandang Yoonji.

CRUSH [ BTS ]Where stories live. Discover now