🌸Confession🌸
.
.
.
.
.Sedutan chapter yang lepas....
"Yoonji tak nak batalkan pertunangan Ji dengan Jinyoung"
"Korang dah tak berkawan dengan Jinyoung sebab dia bersubahat dengan Kang Daniel. Kau lupa ker, Yoonji"
"Oppa. Bukan ker oppa suka dekat Taerin? Oppa nak biarkan je ker Taerin kawin dengan Daniel"
"Tak. Sebab tu sekarang oppa ikut rancangan Jin hyung"
"Let's move on. Ini je cara terbaik. Appa dengan Jin oppa takkan ganggu kita"
"Hmph. Dah agak. Kamu memang tak boleh diharap. Tak mengapalah, ada orang lain yang boleh buat lebih bagus daripada kamu"
"Appa nak buat apa dekat Yoonji?"
🌸🌸🌸
Yoonji dan abangnya masuk ke perkarangan sekolah sambil diperhati Seokjin dari tingkap bilik khasnya.
Seokjin pun bertentang mata dengan Yoongi yang perasan Seokjin di tingkap itu lalu mata Seokjin beralih ke arah Yoonji disebelah Yoongi.
Flashback
Selepas keluar dari bilik ayahnya, Seokjin bergegas masuk bilik tidurnya dan kemudian mendial nombor Yoongi.
"Yoongi. Aku ada sesuatu nak bagitahu. Pasak Yoonji"
"...."
"Appa hyung rancang untuk buat sesuatu buruk dekat dia. Kau perhatikan dia elok. Hyung akan perhatikan sekeliling"
Flashback End
"Buat masa nie. Aku tak nampak lagi orang-orang suruhan appa" ujar Seokjin lalu mengeluh.
--------
Yoonji pun tiba di pintu kelasnya diikuti Yoongi.
"Oppa dah kenapa ikut kitaorang sampai ke kelas nie?" Soal Yoonji yang pelik dengan perangai abangnya itu.
"Tak ada apa-apa. Cakap dekat Jimin tu, oppa nak jumpa dia sekejap" arah Yoongi selepas dia ternampak kelibat Jimin di dalam kelas itu.
Yoonji hanya menjeling mata dan oergi membuat apa yang disuruh oleh Yoongi.
"Chim"
Jimin yang sedang bersembang dengan kembarnya dan kembar Kim itu memandang Yoonji.
"Ya. Ada apa, Yoonji" soal Jimin.
"Yoongi oppa nak jumpa Chim" jawab Yoonji lalu ibu jarinya menunjuk Yoongi yang sedang berdiri di pintu kelas.
Tanpa berkata-kata, Jimin pun bangun dan pergi ke arah Yoongi.
YOU ARE READING
CRUSH [ BTS ]
Fanfic[Slow Burn] Mengisahkan Min Yoonji iaitu satu-satunya adik perempuan kepada Min Yoongi bersahabat dengan pasangan kembar iaitu Park Jimin dan Park Jiae sejak kecil. Mereka bertiga sentiasa bersama sejak dari tadika ke sekolah menengah sehingga Yoong...