CHAPTER FOUR🏵️

64 8 1
                                    

🌸She is different🌸
.
.
.
.
.
[Rumah Agam Keluarga Kim]

Suasana rumah agam keluarga Kim menyepi walaupun semua ahli keluarga berkumpul di meja makan dan menikmati makan malam mereka tanpa bercakap sesama mereka.

Sehingga Taehyung mula bersuara.

"Tae masuk bilik dulu, annyeong" ujar Taehyung lalu bangun dari tempat duduknya meninggalkan makanannya yang tidak habis.

"Yah, habiskan makanan dulu"

Taehyung hanya menghiraukan Jin dan terus naik ke biliknya.

Jin pun mengeluh dengan kelakuan Taehyung itu.

"Nampaknya kita tak boleh apa-apa dengan perangai Taehyung tu" ujar Jin lalu sambung melahap makanannya.

"Appa tak kisah, asalkan dia ikut apa yang appa arahkan dia" ujar Sohyun dengan suara tegasnya itu.

Taerin pula hanya mendiamkan dirinya, tidak mahu berkata apa-apa.

"Rin, macam mana dengan test yang Yoongi bagi?" soal Seokjin.

Taerin pun berhenti makan dan terus memandang abangnya dan kemudian memandang appanya yang juga sedang menunggu jawapannya.

"Baik je. Lepas nie Rin kene ikut ke mana je Yoongi pergi bertugas kat dalam sekolah tu" jawab Taerin lalu melahap makanannya.

"Bagus la kalau macam tu" ujar Jin

Manakala, Sohyun hanya mengangguk kepalanya.

Taerin memandang kedua-dua orang lelaki dihadapannya dan kemudian mengeluarkan keluh.

'Sampai bila family aku nie nak jadi macam nie. Sendu je tiap-tiap hari' bisik hati Taerin.

-------

[Rumah Agam Keluarga Min]

Yoonji yang kini sedang tekun membaca novel di atas katilnya terkejut pabila abangnya masuk ke dalam biliknya secara-cara tiba-tiba.

"Yah!! Sebelom masuk bilik org ketuk la pintu dulu atau bagi salam ker. Nie main redah je" bebel Yoonji.

Yoongi hanya mengendahkan bebelan adiknya itu lalu menjentik dahi Yoonji.

"Appo...sakit la oppa" cebik Yoonji.

"Tahu pon sakit" kata Yoongi lalu duduk di atas katil adiknya itu.

Yoonji pun meletak buku novelnya di tepi dan memandang abangnya.

"Nie oppa masuk bilik saeng mesti oppa ada masalah kan?" soal Yoonji.

Yoongi mengeluh lalu mengangguk kepalanya.

"Dah agak dah"

"Oppa rasa bersalah dengan someone nie" jawab Yoongi.

"Siapa someone tu?"

"Someone tu ialah..."

------

Berbalik ke situasi di rumah agam keluarga Kim, Taehyung yang sedang berjalan menuju ke biliknya ternampak pintu bilik Taerin terbuka.

CRUSH [ BTS ]Where stories live. Discover now